Inloggen op ah.be

Veelgestelde vragen over Inloggen op ah.be

De website werkt niet. Wat moet ik doen?
Meestal helpt het om je cookies te verwijderen. De kans is groot dat de website daarna weer goed werkt.

Heb je problemen met inloggen? Dit kan veroorzaakt worden doordat je op een VPN (Virtual Personal Network) van bijvoorbeeld je werk bent ingelogd. Probeer dit uit te schakelen. Of probeer eens in te loggen in de AH app of via een ander apparaat.

Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via de contactknop onderaan deze pagina.

Wat vond je van dit antwoord?


Moet ik elke keer een controlecode invoeren als ik wil inloggen?

Nee hoor, je doet dit alleen wanneer;

  • Je voor de eerste keer inlogt op een nieuw apparaat.
  • Als je je browser-cookies hebt verwijderd (waardoor wij je niet meer herkennen).
  • Als je browser-cookies dagelijks worden verwijderd, omdat dat zo is ingesteld in je browser.
  • Als je langer dan 3 maanden geleden hebt ingelogd op ah.be
  • Als je inlogt vanaf een bedrijfsnetwerk via VPN, waarvandaan meerdere mensen kunnen inloggen op ah.be
  • Als je vanuit het buitenland inlogt (of met buitenlands IP adres).
  • Voor de AH app geldt dat je altijd een controlecode in moet voeren bij opnieuw inloggen.

Wanneer je na eerder bezoek terugkeert op de website (en je bent niet in het buitenland), log je in met alleen gebruikersnaam en wachtwoord. Dus we vragen niet steeds opnieuw om een controlecode.

Wat vond je van dit antwoord?


Wat is een Vast Bezorgmoment en hoe stel ik dit in?
Met een Vast Bezorgmoment krijg je met een AH Bezorgbundel wekelijks op één vast moment dat jij hebt gekozen jouw boodschappen thuisgeleverd. Je Vaste Bezorgmoment gaat zo snel mogelijk in wanneer we een eerste bezorgmoment beschikbaar hebben. Voordat je een AH Bezorgbundel afsluit, zie je welke momenten beschikbaar zijn voor jouw postcode.

Ook met een Proefmaand is het mogelijk om een Vast Bezorgmoment in te stellen. Het is wel goed om te weten dat het vaak 2 weken duurt voordat je vast bezorgmoment kan ingaan. De ingangsdatum staat altijd vermeld als je een moment kiest.

Ga naar ah.be/bezorgbundel, log in met je ah.be inloggegevens en klik aan de linkerkant op 'reserveer jouw moment'. Kies op welke dag en welk moment jij je boodschappen graag wekelijks bezorgd krijgt. Na je keuze te hebben vastgelegd ontvang je van ons een bevestigingsmail.

Meerdere vaste momenten per week instellen is niet mogelijk. Je kunt wel zelf een losse bestelling plaatsen.

Wat vond je van dit antwoord?


Waarom moet ik een controlecode invoeren als ik inlog op ah.be?

Door deze 2e verificatiestap wordt jouw persoonlijke data nog beter beveiligd. Dit hebben we recent aangepast.

Jouw ah.be account is persoonlijk. We willen jouw persoonlijke gegevens dan ook goed beschermen. Daarom hebben we de extra stap ingebouwd waarbij je de controlecode moet invoeren. Deze wordt per sms naar het mobiele nummer gestuurd dat je in je profiel hebt staan, of naar je persoonlijke e-mailadres. Zo weten we zeker dat jij het echt bent die inlogt.

Wat vond je van dit antwoord?


Wij gebruiken gezamenlijk één account om online te bestellen. Hoe werkt het dan?

Een ah.be account is persoonlijk. We willen jouw persoonlijke gegevens goed beschermen. Je kunt natuurlijk wel op meerdere apparaten inloggen, maar de controlecode wordt alleen naar het e-mailadres of de mobiele telefoon gestuurd dat gekoppeld is aan jouw account.

Je hoeft de controlecode op elk apparaat maar één keer in te voeren. De volgende keer herkennen we je met behulp van de cookies.

AH app;

In de AH app blijf je doorgaans gewoon ingelogd zolang je niet zelf besluit uit te loggen, en hoef je dus alleen bij het eerste gebruik de controlecode in te voeren. Als je zelf uitlogt, dan zul je de volgende keer dat je in de app inlogt opnieuw een code moeten invoeren.

Wat vond je van dit antwoord?


Hoe plaats ik een bestelling bij Albert Heijn?

Log in op ah.be. Om boodschappen te bestellen via ah.be heb je een AH-profiel nodig. Heb je nog geen AH-profiel? Maak er dan een aan.

  • Klik rechtsboven op 'online bestellen' in het hoofdmenu.
  • Als je in het levergebied woont, dan zie je in het menu meteen 'Thuis leveren'.
  • Kies een moment wanneer je de bestelling thuis wilt laten leveren.
  • Je kan nu bestellen. Klik op het plusje om iets toe te voegen aan je bestelling
  • Klaar met boodschappen doen? Klik op 'Afronden'.
  • Controleer je bestelling nog een keer en klik op 'Volgende stap' als alles klopt en daarna op 'Afronden'. Heb je een promocode? Vul deze dan in voordat je afrondt.
  • De bestelling wordt nu definitief verstuurd en je ontvangt direct een e-mailbevestiging. Hierin staat ook altijd nog tot wanneer je je bestelling kan aanpassen. Wel zo handig!
  • Toch nog niet helemaal klaar? Je kan je bestelling gewoon aanvullen door naar mijn bestellingen te gaan en op 'wijzig' te klikken.

 

Hoe plaats ik een bestelling via de AH app?

Zorg eerst dat je een AH-profiel hebt en dat je ingelogd bent in de AH app

  • Ga naar 'mijn lijst' en plaats de producten die je wilt kopen in je boodschappenlijst.
  • Klik vervolgens op 'Online bestellen' onderin je scherm.
  • Kies voor 'Thuis leveren'
  • Kies een moment.
  • Klik op 'Rond af', 'Verder' en tot slot 'Bevestig'... et voila!
  • Je krijg een bevestigingmail in je inbox.

Wat vond je van dit antwoord?


Tot wanneer en hoe kan ik de Proefmaand gratis opzeggen?
Dat kan tot de laatste dag dat je maand gratis boodschappen leveren nog geldig is. Een week van tevoren sturen we je ook een e-mail ter herinnering. Log in op de overzichtspagina www.ah.be/bezorgbundel. Daar zie je links onderaan in het rood de tekst 'Proefmaand opzeggen'. Als je hierop klikt, zal de Proefmaand automatisch worden gestopt op de laatste dag.

Ben je te laat met het stopzetten? We incasseren dan automatisch het bedrag voor een Maandabonnement Alle dagen, omdat we ervan uitgaan dat je graag een Bezorgbundel wil blijven gebruiken. Als dit niet de bedoeling was, heb je alsnog 2 weken de tijd (14 dagen) om je abonnement stop te zetten. Je krijgt dan het restantbedrag van je abonnement teruggestort op je rekening.

Dus stel dat je al een week in de nieuwe bezorgbundelperiode bent en daarna opzegt, dan betalen we je aankoopbedrag terug minus een week. Ben je ook over de 2 weken heen met opzeggen van je doorlopende Maandabonnement, dan stopt de bundel na een maand.

Wat vond je van dit antwoord?


Waarom moet ik een nieuw wachtwoord verzinnen?

Wij willen jouw persoonlijke gegevens goed beschermen. Daarvoor is het noodzakelijk dat jij zelf een sterk wachtwoord kiest voor je ah.be account.

We hebben de regels waar wachtwoorden aan moeten voldoen onlangs aangepast. Jouw huidige wachtwoord voldoet daar niet meer aan.

Kies een nieuw wachtwoord, en denk er daarbij aan dat je nooit hetzelfde wachtwoord gebruikt voor het inloggen op andere websites en diensten. Je nieuwe wachtwoord moet minstens 10 karakters bevatten.

Wat vond je van dit antwoord?


Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?