Via Bancontact
De standaard betaalmethode is met Bancontact aan de deur. Betaal je liever achteraf? Dan kan je betalen via overschrijving of via domiciliëring.
Als zakelijke klant heb je verschillende betaalmogelijkheden. Als standaardmethode betaal je met Bancontact wanneer je reservering wordt geleverd. Liever later betalen? Kies dan voor betalen via overschrijving of via domiciliëring. Regel hier de aanvraag voor een passende betaalmogelijkheid.
De standaard betaalmethode is met Bancontact aan de deur. Betaal je liever achteraf? Dan kan je betalen via overschrijving of via domiciliëring.
Via overschrijving betalen? Vraag betalen via overschrijving aan. Je ontvangt binnen 5 dagen een bevestiging per e-mail.
Verstuur dit formulier met een kopie van je zakelijke bankkaart of een uittreksel van inschrijving bij de KBO naar betaalaanvragen@ah.be of naar:
AH Bezorgservice
Postbus 3000
1500 AH Zaandam
Nederland
Er zijn diverse betaalwijzes mogelijk. Als zakelijke klant kan je betalen via bancontact, op factuur of via domiciliëring.
Er zijn diverse manieren om te betalen. Als zakelijke klant kan je betalen via bancontact, op factuur of via domiciliëring.
Bancontact
De standaard betaalwijze is bancontact. Je betaalt de boodschappen via bancontact bij levering aan de deur.
Ook bij deze betaalwijze ontvang je een digitale factuur. 1-2 dagen na levering kan je deze terugvinden in je profiel onder 'facturen'.
Het is ook mogelijk om op factuur te betalen. Hiervoor dien je aan een aantal voorwaarden te voldoen:
Voldoe je aan deze voorwaarden, dan kan je betalen op factuur aanvragen. De factuur krijg je enkele dagen na de levering van je boodschappen in een e-mail. Er geldt een betalingstermijn van 21 dagen.
Het aanvragen voor betalen op rekening doe je hier. Het duurt maximaal 5 werkdagen voor je aanvraag is verwerkt en je ontvangt altijd van ons een bericht zodra dat is gebeurd.
Daarnaast is het mogelijk om te kiezen voor het gemak van domiciliering. Wij schrijven dan enkele dagen na de levering het bedrag af van je rekening. Je geeft hiervoor een doorlopende machtiging af door het machtigingsformulier te downloaden en op te sturen.
Naar aanleiding van je aanvraag zal een kredietwaardigheidstoetsing uitgevoerd worden. Albert Heijn behoudt zich het recht voor om een aanvraag voor betalen via domiciliëring of betalen op factuur te weigeren. Zolang wij je aanvraag nog niet hebben verwerkt, kun je gewoon bestellen. Je betaalt dan met bancontact.
Je vindt je factuur van elke bestelling, hoe je ook betaalt, altijd terug in je profiel onder 'facturen'.
Wil je toch weer met bancontact betalen? Dat kan uiteraard, neem even contact met onze klantenservice op via een van de kanalen onderaan deze pagina, dan maken we het voor je in orde.
Ja, het intrekken van de domiciliëring kan via dit formulier.
Natuurlijk kan dat, sterker nog die heb je al! Je ziet al je facturen onder 'mijn facturen' op https://www.ah.be/mijn/dashboard/facturen. Log wel eerst even in. Of ga naar 'Mijn profiel' en klik op de tegel 'facturen'
Zodra we je boodschappen hebben geleverd of jij ze hebt opgehaald zie je 1, max 2, dagen later je factuur online.
Zo heb je altijd je facturen bij de hand en kan je ze zelf downloaden, mailen, opslaan of printen.
Je kan je facturen ook inzien via de Ah app. Als je naar 'mijn bestellingen' gaat, de gewenste bestelling kiest en vervolgens rechtsboven op 'Bekijk factuur' klikt.
Ja, dat kan. Nadat je een zakelijk account hebt aangemaakt, kan je kiezen voor domiciliëring. Wij schrijven dan enkele dagen na de bestelling het bedrag af van je rekening. Je geeft hiervoor een doorlopende machtiging af door het machtigingsformulier te downloaden.