Reserveren en betalen
Reserveren van boodschappen kan meteen wanneer je een zakelijk account hebt aangemaakt. En schrijf je je in als nieuwe zakelijke klant, dan kan je direct betalen op rekening bij ons aanvragen. Makkelijk toch? Binnen 5 dagen krijg je een bevestiging van ons.
Heb je al een account en wil je alsnog de aanvraag doen? Vul dan het aanvraagformulier in via de link op deze pagina.
Online boodschappen reserveren werkt zo:
Onze betaalmogelijkheden
Via Bancontact
De standaard betaalmethode is met Bancontact aan de deur. Betaal je liever achteraf? Dan kan je betalen via overschrijving of via domiciliëring.
Via overschrijving
Via overschrijving betalen? Vraag betalen via overschrijving aan. Je ontvangt binnen 5 dagen een bevestiging per e-mail.
Via domiciliëring
Verstuur dit formulier met een kopie van je zakelijke bankkaart of een uittreksel van inschrijving bij de KBO naar betaalaanvragen@ah.be of naar:
AH Bezorgservice
Postbus 3000
1500 AH Zaandam
Nederland
Handige hulpjes voor online reserveren
Meest gestelde vragen
Verspillingsbijdrage
Bij Albert Heijn vinden we duurzaamheid heel belangrijk en hierin is voedselverspilling een grote uitdaging waar we hard aan werken. Daarom brengen we 25 euro in rekening als verspillingsbijdrage wanneer we gereserveerde boodschappen niet kunnen leveren. Deze kost wordt aangerekend bij de eerstvolgende online reservering.
Wil je vermijden dat je je levering mist? Volg dan je levering op de voet via de website, de app of SMS.
Als je nog vragen hebt, dan kan je altijd terecht bij onze klantenservice.