Veelgestelde vragen over ‘Thuislevering’
31 resultatenWaar kan ik mijn boodschappen thuis laten leveren?
Kijk op https://www.ah.be/kies-een-moment of en wanneer we ook bij jou thuis of op je werk bezorgen. Valt jouw postcode niet binnen ons bezorggebied, maar zie je wel in jouw omgeving onze auto's rijden? Dan woon je net buiten de grens van ons bezorggebied.
We kunnen helaas geen verzoeken voor toevoegen van jouw postcode in behandeling nemen. Check zo nu en dan even of jouw postcodegebied is toegevoegd aan ons bezorggebied.
Wat is de AH Bezorgbundel en wat zijn de voordelen?
- Bestel zo vaak je wilt zonder leveringskosten (het minimum bestelbedrag is €60.00)
- Al voordeliger vanaf 2 bestellingen per maand
- Je favoriete bezorgmoment voor jou gereserveerd
- Bespaar €24.00 extra met een jaarabonnement
De AH Bezorgbundel is een abonnement van 1 of 12 maanden, waarmee je zo vaak als je maar wil boodschappen kan laten thuisleveren vanaf maandagochtend tot en met zaterdag.
Je betaalt hiervoor een vast laag bedrag, al vanaf €9.99 per maand. De bundel is er alleen voor particulieren en geldt in ons hele bezorggebied. Je betaalt verder geen bezorgkosten of andere kosten.
Ook kies je eenvoudig een Vast Bezorgmoment. Vanaf 2 leveringen per maand ben je al voordeliger uit met de Bezorgbundel dan wanneer je losse bestelling plaatst.
Bekijk hier alle voordelen van de Bezorgbundel en sluit er meteen één af!
Welk assortiment kan ik online bestellen?
De beste en lekkerste producten van prijsfavorieten tot een exclusief online assortiment vol Bonusaanbiedingen kan je thuis laten leveren. Je vindt hier ons volledige online assortiment.
Heb je gezocht naar een product, maar kon je het niet vinden? Onderaan de pagina vind je de button 'Laat het ons weten'. Alle suggesties worden bekeken en soms al op korte termijn toegevoegd aan ons online assortiment, want dat is het lekkere van Albert Heijn!
Kunnen jullie mijn boodschappen bij de buren bezorgen als ik er niet ben?
Tot waar worden de boodschappen bezorgd?
Ik heb mijn boodschappen online betaald met Bancontact, hoef ik nu niet thuis te wachten op de bezorger?
Ook als je je boodschappen al online hebt betaald met Bancontact, is het belangrijk dat er altijd iemand aanwezig is tijdens het afgesproken tijdblok van de bezorging. De bezorger kan de boodschappen namelijk niet simpelweg bij de voordeur achterlaten.
Wil je precies weten wanneer de bezorger onderweg is? Zet dan in de AH-app meldingen aan. Zo krijg je een seintje over de verwachte aankomsttijd van je bestelling. Ga hiervoor in je profiel naar Meldingen > Je bestelling.
Als er niemand opendoet, proberen we je te bellen. Misschien ben je thuis maar heb je de bel niet gehoord. Let op: onze telefoontjes komen altijd anoniem binnen.
Is er echt niemand thuis? Dan neemt de bezorger de boodschappen helaas weer mee terug. Omdat wij deze producten niet meer kunnen verkopen of hergebruiken, vragen we je hier bewust mee om te gaan. In zo’n geval brengen wij een verspillingsbijdrage van €25.00 in rekening, die we bij je volgende bestelling zullen toevoegen.
Ik wil een product uit mijn bestelling retourneren, kan dat?
Het terugnemen van de producten is niet kostenloos. We brengen hiervoor €25.00 in rekening. Dit zijn de werkelijke kosten voor het ophalen en terugnemen van de producten (excl. servicekosten van €5.00).
Houd wel rekening met de volgende voorwaarden:
1. Producten moeten binnen 14 dagen na levering bij ons terug zijn.
2. We nemen geen aangebroken verpakkingen terug.
3. We nemen geen vers-, diepvriesproducten of tijdschriften terug.
4. Het retour geven kan alleen via een aparte ophaalorder
5. Het kan alleen als dit vooraf wordt afgesproken via onze klantenservice.
Is er een minimum bestelbedrag?
Je merkt dit ook als je aan het bestellen bent en wilt afronden. De button 'rond je bestelling af' kan je dan niet aanklikken. Je moet dan nog wat aanvullen om aan het bedrag van €50.00 te komen.
Waarom moet ik €25.00 betalen bij een annulatie?
Het terugnemen van boodschappen kost extra tijd en geld, maar we willen vooral geen voedsel verspillen. Je ontvangt een kaartje van de bezorger in de brievenbus en een e-mail met meer uitleg. Waar mogelijk doneren we jouw boodschappen aan de voedselbank.
Heb je een spoedsituatie waardoor je niet thuis kan zijn? Neem dan contact op met onze klantenservice. We zullen dan samen met jou een gepaste oplossing zoeken.
Hoe laat komt de bezorger?
De bezorger komt binnen het tijdvak dat je zelf hebt gekozen. Benieuwd naar het precieze moment van bezorgen? We houden je op de hoogte via de website, de AH app of per SMS (als je dit hebt ingeschakeld in je profiel).
Goed om te weten: de tijden kunnen nog iets verschuiven. Verkeer of andere omstandigheden onderweg kunnen daar invloed op hebben. Maar geen zorgen, we houden je onderweg zo goed mogelijk op de hoogte!