Klacht over mijn levering

Veelgestelde vragen over Klacht over mijn levering

Er is iets mis met mijn levering. Wat nu?

Of er nou een product ontbreekt of dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van een product uit je levering, als je dit formulier invult dan vergoeden we het bedrag automatisch op je volgende factuur. Zo gebeurd!

Wist je dat je de verrekening(en) altijd terugvindt onder 'mijn bestellingen'? Als we je boodschappen hebben geleverd zie je het bedrag ook altijd op je factuur onder het kopje 'correctie vorige bestelling'.

 

Wat vond je van dit antwoord?


Wat voor garantie biedt Albert Heijn?

Bij Albert Heijn werken wij hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Neem het product mee naar de winkel en wij ruilen het om voor een nieuw artikel. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kasticket mee.

Heb je je boodschappen laten thuisleveren? Vul dan het klachtenformulier in, dan zorgen we ervoor dat je het geld terugkrijgt bij je volgende levering.

Uitzonderingen

Voor AH eigen merk non-food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van het kasticket, in de originele onbeschadigde verpakking.

CD's, DVD's, cadeaukaarten of games zonder seal kunnen niet geruild of vergoed worden.

Staatsloten, telefoonkaarten, prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken kunnen niet geruild of vergoed worden.

Onze kwaliteitsgarantie is een eigen extra aangeboden garantie en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Wat vond je van dit antwoord?


Hoe laat komt de bezorger?

Je geeft van tevoren zelf aan binnen welk levermoment je jouw boodschappen wil ontvangen. Binnen het tijdsblok wat jij hebt gekozen zal de bezorger je boodschappen bij je thuisleveren.

Zodra de rit ingepland is kan je op onze website en via de AH app zien wanneer we verwachten bij je te zijn. In de AH app kan je ook je meldingen inschakelen. Dan houden we je nog nauwkeuriger op de hoogte. Wel zo handig!

Wil je een melding ontvangen van de AH app met updates over je bestelling?
Dat kan je in de AH app inschakelen. Klik op je profiel (poppetje rechts bovenin op homepagina)
Ga dan naar -> Instellingen -> Meldingen -> ‘Je bestelling’.

Wil je toch liever een sms'je krijgen op het moment dat onze bezorger met zijn rit begint? Geef dit dan aan bij ‘berichten en e-mails' in je profiel op de website of in de AH app via Instellingen -> Meldingen -> Meldingen via e-mail en SMS.

Als de bezorger begint met zijn rit, krijg je een sms’je of een melding van de AH app als je deze hebt ingeschakeld. We kunnen het tijdstip van leveren niet op verzoek wijzigen.

Afmelden voor de SMS? Dat kan door in te loggen op je profiel.

Wat vond je van dit antwoord?


Er is iets fout gegaan bij het afrekenen van mijn bestelling, wat nu?

We doen er alles aan om alle betalingen goed te verwerken, maar denk je dat de bezorger een rekenfout heeft gemaakt? Neem dan eerst een kijkje op ah.be/facturen. Hier vind je na levering je factuur waar je alle kortingen terugziet.

Klopt er dan toch iets niet?

Wat vond je van dit antwoord?


Ik heb een klacht over mijn winkelbezoek. Hoe meld ik deze?

Klacht over een product

Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij het onthaal van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassticket.

Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als je het kasticket paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.


Klacht over de winkel

Jouw winkelbezoek moet prettig zijn en onze collega’s in de winkel doen daar alles aan om dit mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden, dan zijn we dankbaar als je ons hiervan op de hoogte wilt stellen, zodat we kunnen verbeteren.

Je kan twee dingen doen:

  • Het snelste is als je meteen in de winkel vraagt naar de supermarktmanager, die lost het graag met je op. Heb je de komende tijd geen bezoek gepland, dan kun je ook telefonisch contact opnemen.
  • Of gebruik een van onze klantenservicekanalen om te laten weten wat er beter kan en om welke winkel het gaat. Wij zorgen dan dat de supermarktmanager contact met jou opneemt.

Wat vond je van dit antwoord?


Ik heb de betaling van mijn AH Bezorgbundel teruggeboekt. Wat nu?
Dat kan natuurlijk gebeuren, maar het is wel belangrijk om dit zo snel mogelijk op te lossen. We zullen het namelijk niet nog eens incasseren.

Je kunt het bedrag zelf overmaken op IBAN: NL46INGB0702493368 t.n.v. Albert Heijn. Vermeld hierbij altijd je klantnummer en ordernummer. Zo voorkom je eventuele aanmaningen en extra kosten.

Wat vond je van dit antwoord?


Wat moet ik doen als de gratis bezorging niet wordt verwerkt?

Dat is natuurlijk balen, maar als je zeker weet dat je de juiste producten voor de juiste dag hebt besteld of de juiste actiecode hebt ingevoerd, dan is er bij ons ergens een foutje gemaakt.

Dit wordt vaak voor je bezorging alsnog hersteld, dus wacht de levering even af. Zijn er toch bezorgkosten berekend? Neem dan contact op met onze klantenservice, we lossen het graag voor je op.

Wat vond je van dit antwoord?


Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Dat hangt ervan af hoe lang van tevoren je dit weet. Is het nog mogelijk om je bestelling te wijzigen, dan kun je die zelf online aanpassen via 'Mijn bestellingen' naar een moment waarop je wel thuis bent.

Is het wijzigen niet meer mogelijk en kunnen we je boodschappen niet leveren omdat er niemand thuis is? Dan zullen we een kaartje in de bus doen en nemen we je boodschappen mee retour. Er wordt dan 25 euro in rekening gebracht als verspillingsbijdrage. Dit gebeurt automatisch op je volgende factuur.

Wat vond je van dit antwoord?


Gerelateerde artikelen

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?