Veelgestelde vragen over ‘Nationale Feestdag’
11 resultatenWat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
Zo weet je altijd wanneer jouw winkel open is!
Wat zijn de openinguren en contactgegevens van mijn Albert Heijn winkel?
Je vindt de actuele openingstijden en contactgegevens van al onze winkels hier. Deze informatie is altijd up-to-date en je kunt de openingstijden tot twee weken vooruit bekijken. Ook speciale dagen, zoals feestdagen, worden hierin meegenomen.
Nieuwe winkel of heropening
Benieuwd wanneer een nieuwe winkel opent of jouw favoriete winkel heropent na een verbouwing? Houd dan vooral de lokale media in de gaten, daar wordt dit als eerste aangekondigd.
Favoriete winkel instellen
Wist je dat je in je profiel een favoriete winkel kunt instellen? Zo zie je snel tot hoe laat jouw winkel vandaag open is en vind je makkelijk de contactgegevens.
Winkelassortiment
Elke winkel is anders qua grootte en aanbod. Niet alle producten passen in elke winkel, maar onze collega’s helpen je graag om een goed alternatief te vinden.
Services in de winkel
Wil je weten waar je een specifieke service vindt? Gebruik de filter in onze winkelzoeker en ontdek meteen welke winkels deze service aanbieden.
Wanneer loopt de spaaractie voor Dagelijkse Kost kookgerei?
Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
- Deze actie is inmiddels voorbij.
- Van 30 september 2024 tot en met 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10.00* zowel online als in de winkel 1 servieszegel.
- Verzilveren van volle spaarkaarten voor een voucher kon tot en met 2 februari 2025.
*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.
Ik heb een reservering gedaan voor het Portugees servies. Wanneer kan ik deze ophalen in de winkel?
Vanaf woensdag 11 juni kan je terecht in jouw winkel om je gereserveerde servies op te halen. Er zijn speciale tijdsvakken voor jou gereserveerd waarbinnen je het op kunt halen.
Informatie over de locatie van ophalen vind je via 'mijn bestelling' op de reserveersite: https://spaaractie-reserveren.be/reserveer-hier. Je moet dan even inloggen (niet met je ah.nl inloggegevens, hier heb je een nieuwe inlognaam en wachtwoord voor gemaakt). Weet je jouw wachtwoord niet meer? Klik dan op 'wachtwoord vergeten'.
Hoe werkt 'gratis bezorging' bij aankoop van actieproducten?
- De actie geldt alleen op bepaalde dagen – meestal dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag.
- Per product is het nodig om voor een bepaald bedrag te bestellen.
- De acties zijn niet te combineren met andere gratis bezorgacties.
- Voor de acties geldt OP = OP. Wees er dus op tijd bij!
- Heb je een Bezorgbundel? Dan geldt deze actie helaas niet voor jou.
Waarom moet ik eerst een vraag beantwoorden en krijg ik niet direct mijn kraskaart?
Ik heb actieproducten besteld op de juiste dag, maar ik krijg geen gratis bezorging. Wat nu?
Geen zorgen: dit soort fouten wordt vaak automatisch hersteld vóór de bezorging plaatsvindt. Wacht dus even af tot je bestelling is geleverd. Zijn er toch bezorgkosten berekend? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We kijken het meteen voor je na en zorgen dat het netjes wordt opgelost.
Kan ik mijn Nederlandse Bonuskaart ook in België gebruiken?
Dat is helaas niet mogelijk. Een Nederlandse Bonuskaart werkt alleen in Nederland, en andersom werkt een Belgische Bonuskaart alleen in België.
Wil je boodschappen doen in België?
-
Haal dan een Belgische Bonuskaart op bij het onthaal van een Albert Heijn-winkel in België.
-
Deze kaart is oranje, en dus goed te onderscheiden van de blauwe Nederlandse kaart.
-
Heb je een Belgisch profiel? Dan kun je ook eenvoudig een digitale Bonuskaart aanvragen via ah.be.
Zo ben je ook in België altijd verzekerd van Bonusvoordeel!
Is er een minimum bestelbedrag?
Je merkt dit ook als je aan het bestellen bent en wilt afronden. De button 'rond je bestelling af' kan je dan niet aanklikken. Je moet dan nog wat aanvullen om aan het bedrag van €50.00 te komen.