Veelgestelde vragen over ‘Bonusfolder’
29 resultatenHoe werken de Bonusaanbiedingen?
Je profiteert van Bonusaanbiedingen door bij het afrekenen je (geactiveerde) Bonuskaart te laten scannen. Zo wordt de korting automatisch verrekend.
Bij acties zoals 2=1 of 3=2 betaal je een deel van het totaalbedrag:
- Bij 2=1 betaal je slechts voor één product en krijg je 50% korting op het totaal van twee producten.
- Bij 3=2 betaal je voor twee producten en krijg je 33,3% korting op het totaal van drie producten.
In de Bonusfolder en op onze website vind je prijsvoorbeelden van de artikelen die meedoen aan de aanbieding.
Goed om te weten: andere varianten van deze producten kunnen een hogere verkoopprijs hebben, waardoor ook de promotieprijs hoger kan zijn.
Er staat een fout in de Bonusfolder. Wat nu?
Soms sluipt er helaas wel eens een foutje in bij het drukken van onze folder. In de Bonusfolder staat 'Prijswijzigingen en zetfouten voorbehouden', op onze website staat 'Typefouten en wijzigingen voorbehouden'. De prijs bij het afrekenen is de juiste prijs.
Heb je een foutje gezien? Meld het dan bij onze klantenservice!
Ik heb de Bonusfolder niet ontvangen. Wat nu?
Wat vervelend dat je de Bonusfolder mist! Normaal gesproken zit de folder in het pakketje dat BD MyShop tussen zondagavond en dinsdagavond bij je bezorgt.
Heb je woensdag nog niets ontvangen? Meld het dan snel en makkelijk online via foldersontvangen.be.
Wist je dat je onze Bonusfolder ook altijd digitaal kunt bekijken? Zo heb je ‘m altijd bij de hand, waar en wanneer je maar wilt!
Gelden de Bonusaanbiedingen Combo Promo's ook bij online bestellen?
Nee, Combo Promo's zijn alleen beschikbaar in onze winkels. Je herkent dit makkelijk aan het grijze winkelwagen-icoontje met een streep erdoor in de Bonusfolder.
Een product uit Mijn Bonus Box is niet verkrijgbaar, wat nu?
Dat is natuurlijk vervelend. Er kunnen verschillende oorzaken zijn waarom een product uit jouw Bonus Box niet beschikbaar is:
Je voorkeurswinkel is gewijzigd
De aanbiedingen in Mijn Bonus Box zijn afgestemd op het assortiment van je voorkeurswinkel. Als je deze onlangs hebt aangepast, kan het zijn dat de promotie nog gebaseerd is op je vorige voorkeurswinkel.
Heb je geen voorkeurswinkel ingesteld? Dan kijken we naar de winkel waar je de afgelopen tijd het vaakst boodschappen hebt gedaan.
Het product is tijdelijk uitverkocht
Het kan zijn dat het product (tijdelijk) niet op voorraad is. Vraag in dat geval bij het onthaal in de winkel naar een reclamecheque. Daarmee kun je het product in de week erna alsnog aanschaffen tegen de oorspronkelijke promoprijs.
Zo proberen we je toch het voordeel te bieden waar je recht op hebt.
Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online bestel?
Wil je ook online genieten van de Bonusaanbiedingen? Zorg er dan eerst voor dat jouw Bonuskaartnummer is gekoppeld aan je profiel onder ‘klantenkaarten’.
Als je je bezorgmoment kiest, zie je meteen welke Bonusaanbiedingen er voor jou klaarstaan op die dag. Handig, toch?
Goed om te weten:
De aanbiedingen die gelden, hangen af van het moment dat je je boodschappen ontvangt of ophaalt. Bestel je bijvoorbeeld zondag voor woensdag? Dan gelden de promoties van woensdag, niet die van zondag.
En bij acties zoals 1+1 gratis moet je zelf even beide producten in je winkelwagen leggen. Het gratis product komt niet automatisch mee.
Tip: Kies dus eerst je bezorgmoment, dan zie je altijd de juiste aanbiedingen voor jouw bestelling! Oh, en sommige promoties zijn alleen in de winkel te krijgen. Die herken je aan het grijze winkelwagentje met een streep erdoor.
Zo wordt online boodschappen doen nóg leuker én voordeliger!
Hoe activeer ik de Mijn Bonus Box promoties?
Zo werkt het:
- Ga naar Mijn Bonus Box via de homepagina van de AH app.
- Klik op ‘Activeer’ bij de producten waar je korting op wilt.
- Je kunt maximaal 5 promoties per week activeren.
- Werkt het niet meteen? Sluit de app en open hem opnieuw.
Handige tips:
- Je bepaalt zelf wanneer je jouw promoties activeert, dit kan zelfs vlak voor het afrekenen in de winkel.
- Doe je je boodschappen online? Activeer je promoties uiterlijk op het moment dat je je bestelling nog kunt wijzigen (tot 1 dag voor levering).
Looptijd van de promoties:
- Elke vrijdag ontvang je een nieuwe Bonus Box.
- De promoties zijn geldig vanaf de maandag erop, precies zoals bij de gewone Bonusaanbiedingen.
- Bestel je online? Zorg dan dat de promotie geldig is op de dag van levering. Kies eerst een bezorgmoment, dan zie je de juiste Bonusaanbiedingen.
Wat is Mijn Bonus Box en hoe meld ik me aan?
Heb je onze app nog niet? Download de app hier.
Hoe meld ik me aan voor de Bonus Box?
Aanmelden voor de Bonus Boxwerkt heel makkelijk!
- Stap 1: Download of open de AH app op je smartphone of tablet.
- Stap 2: Zorg dat je persoonlijke Bonuskaart gekoppeld is door op het Bonuskaart-icoon rechtsbovenin de app te klikken.
- Stap 3: Klik in de Mijn AH App op de Mijn Bonus Box tegel.
- Stap 4: Activeer de Mijn Bonus Box in de Mijn AH app.
- Stap 5: Activeer 5 van de 10 extra persoonlijke aanbiedingen en verkrijg deze door je Bonuskaart te scannen bij de (zelfscan)kassa.
Goed om te weten:
- Je kan gekozen aanbiedingen niet deactiveren.
- De aanbiedingen zijn geldig van maandag t.e.m. zondag.
- Niet alle producten vind je terug in Mijn Bonus Box. Het zijn producten uit het gamma van jouw voorkeurswinkel.
Ik krijg de melding 'Bonuskaart is al in gebruik'. Wat moet ik doen?
1. Heb je al eerder een account aangemaakt?
- Ga naar ‘Inloggen’ op ah.be of in de AH app.
- Klik op ‘Wachtwoord vergeten’.
- Vul het e-mailadres in dat je mogelijk eerder hebt gebruikt.
- Maak een nieuw wachtwoord aan.
- Na inloggen vind je je Bonuskaart onder ‘Klantenkaarten’ in je profiel.
2. Geen account kunnen vinden?
- Maak dan een nieuw AH account aan.
- Vraag meteen een digitale Bonuskaart aan via je profiel.
- Of haal een nieuwe fysieke Bonuskaart op bij het onthaal in de winkel.
Zo kun je snel weer genieten van al je Bonusvoordeel!
Mijn Bonus Box korting is niet verrekend. Hoe kan dat?
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jouw Bonus Boxkorting niet is verrekend. Check eerst even het volgende:
Heb je de juiste Bonuskaart gebruikt?
Gebruik je een andere kaart dan degene die gekoppeld is in de AH app of op ah.be? Dan wordt de korting helaas niet toegepast.
Klopt de kaart wel, maar toch geen korting?
Dan is er mogelijk sprake geweest van een (tijdelijke) technische storing.
Wat kun je nu doen?
- Online gekocht? Vul dan dit formulier in. We zorgen ervoor dat het bedrag automatisch verrekend wordt bij je volgende bestelling.
- In de winkel gekocht? Ga met je kassabon even langs het onthaal in de winkel. Onze collega’s helpen je daar graag verder.
Zo zorgen we ervoor dat je geen voordeel misloopt!