Productklacht melden na je winkelbezoek
Veelgestelde vragen over ‘Klacht over je winkelbezoek’
48 resultatenIk heb een klacht over mijn winkelbezoek. Hoe meld ik deze?
Klacht over een product
Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij het onthaal van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassticket.
Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als je het kasticket paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.
Klacht over de winkel
Jouw winkelbezoek moet prettig zijn en onze collega’s in de winkel doen daar alles aan om dit mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden, dan zijn we dankbaar als je ons hiervan op de hoogte wilt stellen, zodat we kunnen verbeteren.
Je kan twee dingen doen:
- Het snelste is als je meteen in de winkel vraagt naar de supermarktmanager, die lost het graag met je op. Heb je de komende tijd geen bezoek gepland, dan kun je ook telefonisch contact opnemen.
- Of gebruik een van onze klantenservicekanalen om te laten weten wat er beter kan en om welke winkel het gaat. Wij zorgen dan dat de supermarktmanager contact met jou opneemt.
Ik heb gesolliciteerd, maar daarna niks gehoord, wat nu?
We snappen dat je staat te popelen om aan de slag te kunnen. Zoek de winkel waar je hebt gesolliciteerd, dan vind je ook meteen het telefoonnummer waar ze op te bereiken zijn.
Ik mis een product, Bonuskorting of heb een (kwaliteits)klacht bij mijn levering, wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, daarom lossen we het graag snel en netjes voor je op. Vul ons klachtenformulier in en vertel ons wat er misging.
Wil je het aankoopbedrag terug? Geen probleem: dat verrekenen we automatisch met je volgende bestelling. Je ziet dit terug op de factuur onder het kopje ‘correctie vorige bestelling’.
Wil je het bedrag liever teruggestort krijgen op je bankrekening? Geen enkel probleem. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice, we regelen het graag. Je ontvangt het bedrag dan binnen 10 werkdagen op je rekening.
Wat voor garantie biedt Albert Heijn?
Bij Albert Heijn werken wij hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Neem het product mee naar de winkel en wij ruilen het om voor een nieuw artikel. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kasticket mee.
Heb je je boodschappen laten thuisleveren? Vul dan het klachtenformulier in, dan zorgen we ervoor dat je het geld terugkrijgt bij je volgende levering.
Uitzonderingen
Voor AH eigen merk non-food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van het kasticket, in de originele onbeschadigde verpakking.
CD's, DVD's, cadeaukaarten of games zonder seal kunnen niet geruild of vergoed worden.
Staatsloten, telefoonkaarten, prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken kunnen niet geruild of vergoed worden.
Onze kwaliteitsgarantie is een eigen extra aangeboden garantie en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Hoe weet ik zeker dat ik verse producten krijg?
We begrijpen dat je graag verse producten ontvangt, ook als je ze online bestelt en niet zelf kunt uitzoeken. Daarom zorgen onze medewerkers er zorgvuldig voor dat jouw boodschappen met aandacht worden geselecteerd.
Wil je weten hoe lang een versproduct houdbaar is na bezorging? Op de website en in de AH-app vind je bij elk versproduct een handig houdbaarheidsbalkje. Klik op het product, en je ziet meteen hoe lang je het na bezorging nog kunt gebruiken.
Voor brood werkt het iets anders: dat heeft geen ‘tenminste houdbaar tot’-datum, maar een productiedatum. Dat is de dag waarop het brood is gebakken.
Mocht je toch een product ontvangen dat niet aan onze versgarantie voldoet, laat het ons weten via het klachtenformulier. We lossen het graag voor je op.
Wil je weten hoe lang een versproduct houdbaar is na bezorging? Op de website en in de AH-app vind je bij elk versproduct een handig houdbaarheidsbalkje. Klik op het product, en je ziet meteen hoe lang je het na bezorging nog kunt gebruiken.
Voor brood werkt het iets anders: dat heeft geen ‘tenminste houdbaar tot’-datum, maar een productiedatum. Dat is de dag waarop het brood is gebakken.
Mocht je toch een product ontvangen dat niet aan onze versgarantie voldoet, laat het ons weten via het klachtenformulier. We lossen het graag voor je op.
Waarom zitten sommige producten niet in het assortiment van mijn Albert Heijn winkel?
We bekijken per winkel welke producten we verkopen. Niet alle winkels hebben hetzelfde assortiment. Soms verdwijnt een product ook weer uit het assortiment, bijvoorbeeld omdat er te weinig vraag naar is. Mis je een product, vraag het dan gerust. Onze collega's in de winkel helpen je graag!
Wat zijn de openinguren en contactgegevens van mijn Albert Heijn winkel?
Je kan de openingsuren en de contactgegevens van onze winkels hier vinden. De openingsuren zijn actueel en zijn tot twee weken van tevoren te bekijken. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld feestdagen.
Nieuwe winkel of heropening
Ben je benieuwd naar de opening van een nieuwe winkel of heropening na een verbouwing van jouw winkel? Hou dan de lokale media in de gaten. Daar wordt het altijd als eerste vermeld.
Wist je dat je via mijn profiel jouw favoriete winkel kan instellen. Zo zie je nog sneller tot hoe laat jouw winkel vandaag open is en hoe je ze kan bereiken.
Winkelassortiment
De ene winkel is groter dan de andere en we kijken constant naar welke producten binnen het grote aanbod passen in de beperkte ruimte van onze winkels. Niet alles komt of past in ons assortiment, maar onze collega’s in de winkel helpen je graag zoeken naar een alternatief.
Verschillende services in de winkel
Wil jij weten in welke winkel je een bepaalde service kunt vinden? Selecteer jouw gewenste service in de filter in de winkelzoeker en je ziet het meteen!
Ik mis een product in het assortiment, wat nu?
We kijken constant naar welke producten binnen het grote aanbod passen in de beperkte ruimte van onze winkels. Niet alles komt of past in ons assortiment, onze collega in de winkel helpt je graag zoeken naar een alternatief.
Ik zie verkeerde productinformatie op ah.be of in de AH App. Waar meld ik dit?
Soms sluipt er wel eens een foutje in, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kunt dit melden bij onze klantenservice, zodat de informatie zo snel mogelijk wordt aangepast.
Hoe kom ik in contact met de klantenservice van Albert Heijn?
De klantenservice van Albert Heijn is telefonisch te bereiken op 0800-77705 of via de chat onderaan deze pagina. Ook vind je hier de actuele openingstijden. Onze digitale assistent is 24/7 bereikbaar.