Zoek winkel en openingstijden
Mijn winkel
Veelgestelde vragen over Mijn winkel
Wat zijn de openinguren en contactgegevens van mijn Albert Heijn winkel?
Je kan de openingsuren en de contactgegevens van onze winkels hier vinden. De openingsuren zijn actueel en zijn tot twee weken van tevoren te bekijken. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld feestdagen.
Nieuwe winkel of heropening
Ben je benieuwd naar de opening van een nieuwe winkel of heropening na een verbouwing van jouw winkel? Hou dan de lokale media in de gaten. Daar wordt het altijd als eerste vermeld.
Wist je dat je via mijn profiel jouw favoriete winkel kan instellen. Zo zie je nog sneller tot hoe laat jouw winkel vandaag open is en hoe je ze kan bereiken.
Winkelassortiment
De ene winkel is groter dan de andere en we kijken constant naar welke producten binnen het grote aanbod passen in de beperkte ruimte van onze winkels. Niet alles komt of past in ons assortiment, maar onze collega’s in de winkel helpen je graag zoeken naar een alternatief.
Verschillende services in de winkel
Wil jij weten in welke winkel je een bepaalde service kunt vinden? Selecteer jouw gewenste service in de filter in de winkelzoeker en je ziet het meteen!
Wat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
De actuele openingstijden en de contactgegevens van onze winkels vind je op ah.be/winkels. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld (lokale) feestdagen, zoals Goede vrijdag, Pasen, Dag van de Arbeid, Onze Lieve Heer Hemelvaart, Pinksteren, Nationale Feestdag, Onze Lieve Vrouw Hemelvaart, Allerheiligen, Wapenstilstand 1918, Koningsdag, Kerstmis en Oud en Nieuw.
Kan ik ook met maaltijdcheques betalen in mijn Albert Heijn winkel?
Ja dat is zeker mogelijk ook bij de zelfscankassa's. Het is wel goed om te weten dat dit alleen in onze winkels kan, maar niet met online bestellingen die worden thuisgeleverd.
Hoe kan ik mijn favoriete winkel instellen?
- Ga hiervoor naar je profiel
- Zoek de winkel die jij als favoriet wil en klik op het hartje
- Klaar is Kees!
Wat als de items voor Portugees servies uitverkocht zijn bij mijn Albert Heijn winkel?
Je kan een kijkje nemen in een nabijgelegen Albert Heijn winkel. We doen ons uiterste best om de voorraden dagelijks aan te vullen. Wacht niet tot het laatste moment met het inwisselen. We kunnen dan niet garanderen dat alle spaaritems nog voorradig zijn in jouw winkel.
Ik heb een klacht over mijn winkelbezoek. Hoe meld ik deze?
Klacht over een product
Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij het onthaal van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassticket.
Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als je het kasticket paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.
Klacht over de winkel
Jouw winkelbezoek moet prettig zijn en onze collega’s in de winkel doen daar alles aan om dit mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden, dan zijn we dankbaar als je ons hiervan op de hoogte wilt stellen, zodat we kunnen verbeteren.
Je kan twee dingen doen:
- Het snelste is als je meteen in de winkel vraagt naar de supermarktmanager, die lost het graag met je op. Heb je de komende tijd geen bezoek gepland, dan kun je ook telefonisch contact opnemen.
- Of gebruik een van onze klantenservicekanalen om te laten weten wat er beter kan en om welke winkel het gaat. Wij zorgen dan dat de supermarktmanager contact met jou opneemt.
Gelden de Bonusaanbiedingen Combo Promo's ook bij online bestellen?
Nee, deze promo's zijn alleen beschikbaar in onze winkels. Je kan dit ook zien doordat er een streep staat door het grijze icoontje van een winkelwagen in de Bonusfolder.
Een product uit Mijn Bonus Box is niet verkrijgbaar, wat nu?
Daar kunnen verschillende oorzaken voor zijn. Hieronder vind je een overzicht.
- Bij het toewijzen van de promoties uit Mijn Bonus Box wordt er rekening gehouden met je voorkeurswinkel. Als je de afgelopen weken deze hebt aangepast, is de promotie waarschijnlijk gebasseerd op het assortiment van je vorige voorkeurswinkel of heeft je winkel het product net uit het assortiment gehaald. Heb je geen voorkeurswinkel aangegeven? Dan baseren we de promotie op de winkel waar je de meeste boodschappen doet.
- Het product is (tijdelijk) uitverkocht. Als dit het geval is, dan kan je een reclamecheque bij het onthaal vragen. Hiermee krijg je het product de volgende week alsnog voor de promoprijs.