Veelgestelde vragen over ‘Contact’
41 resultatenWat zijn de openinguren en contactgegevens van mijn Albert Heijn winkel?
Je vindt de actuele openingstijden en contactgegevens van al onze winkels hier. Deze informatie is altijd up-to-date en je kunt de openingstijden tot twee weken vooruit bekijken. Ook speciale dagen, zoals feestdagen, worden hierin meegenomen.
Nieuwe winkel of heropening
Benieuwd wanneer een nieuwe winkel opent of jouw favoriete winkel heropent na een verbouwing? Houd dan vooral de lokale media in de gaten, daar wordt dit als eerste aangekondigd.
Favoriete winkel instellen
Wist je dat je in je profiel een favoriete winkel kunt instellen? Zo zie je snel tot hoe laat jouw winkel vandaag open is en vind je makkelijk de contactgegevens.
Winkelassortiment
Elke winkel is anders qua grootte en aanbod. Niet alle producten passen in elke winkel, maar onze collega’s helpen je graag om een goed alternatief te vinden.
Services in de winkel
Wil je weten waar je een specifieke service vindt? Gebruik de filter in onze winkelzoeker en ontdek meteen welke winkels deze service aanbieden.
Ik heb een klacht over mijn winkelbezoek. Hoe meld ik deze?
Je kunt op twee manieren je klacht melden:
- Direct in de winkel: Vraag gerust naar de supermarktmanager. Die luistert graag naar je verhaal en zoekt samen met jou naar een oplossing.
- Online of telefonisch: Kom je voorlopig niet langs? Neem dan contact op met onze klantenservice, telefonisch of via één van onze andere contactkanalen. Geef even aan om welke winkel het gaat, dan zorgen wij dat de supermarktmanager contact met je opneemt.
Wat zijn de contactgegevens van het Ahold Delhaize hoofdkantoor?
Het adres:
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam
Nederland
Het postadres:
Postbus 3000
1500 HA Zaandam
Nederland
Klantenservice:
Je kan ons bereiken via chat of telefonisch.
Je vindt de actuele openingstijden onderaan deze pagina.
Ons kantoor in België:
Albert Heijn België NV
Karel Oomsstraat 47K bus 2
2018 Antwerpen
België
Hoe kom ik in contact met de klantenservice van Albert Heijn?
Ik heb de betaling van mijn AH Bezorgbundel teruggeboekt. Wat nu?
Je kunt het openstaande bedrag zelf overmaken naar:
IBAN: NL46INGB0702493368
T.n.v.: Albert Heijn
Zorg er wel voor dat je bij de betaling je klantnummer en ordernummer vermeldt. Zo kunnen wij je betaling direct koppelen en voorkom je eventuele aanmaningen of extra kosten.
Heb je vragen? Neem gerust contact met onze klantenservice op, we helpen je graag verder!
Wat is de opzegtermijn en hoe stop ik mijn AH Bezorgbundel?
Wil je jouw AH Bezorgbundel opzeggen? Dit is wat je moet weten over de opzegtermijn en het stopzetten van je abonnement.
Opzegtermijn AH Bezorgbundel
Tijdens de gekozen looptijd van je abonnement (Maandabonnement of Jaarabonnement) kun je niet tussentijds opzeggen. Na afloop van die periode wordt je bundel automatisch verlengd voor onbepaalde tijd.
Wil je voorkomen dat je abonnement automatisch wordt verlengd? Zorg er dan op tijd voor dat je je Bezorgbundel opzegt.
Zo zeg je je AH Bezorgbundel op:
- Ga naar jouw persoonlijke Bezorgbundelpagina en klik op ‘Bezorgbundel opzeggen’.
- Of open de AH app, tik rechtsboven op het poppetje, scroll naar Bezorgbundel, kies ‘Wijzig mijn Bezorgbundel’ en klik op ‘Bezorgbundel stopzetten’.
Wat als je bundel al verlengd is?
- Je kunt kiezen om je bundel met een maand opzegtermijn stop te zetten, of
- Je bundel per einde van de looptijd opzeggen.
- Zit je in de laatste maand van je verlengde bundel? Dan kan je alleen nog per einde looptijd opzeggen.
Na het opzeggen ontvang je eventuele restitutie binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Heb je het bedrag na 5 werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we het voor je kunnen uitzoeken.
Let op: het terugboeken van de afschrijving betekent niet dat je abonnement automatisch wordt opgezegd. Zorg er dus altijd voor dat je de Bezorgbundel via de juiste weg opzegt.
Ik heb gesolliciteerd, maar daarna niks gehoord, wat nu?
We snappen dat je staat te popelen om aan de slag te kunnen. We raden je aan om zelf contact op te nemen met de winkel waar je gesolliciteerd hebt. Zoek de winkel waar je hebt gesolliciteerd, dan vind je ook meteen het telefoonnummer waar ze op te bereiken zijn. Succes!
Mijn digitale spaarzegels zijn niet bijgeschreven, wat nu?
Check altijd eerst je 'Spaargeschiedenis'. Deze vind je terug als je op de betreffende spaaractie klikt onder 'Mijn Albert Heijn' in de AH app. Als je naar beneden scrolt zie je overzichtelijk hoeveel zegels er per bestelling of winkelbezoek zijn bijgeschreven.
Normaal gesproken worden je digitale spaarzegels vrijwel meteen na je winkelbezoek bijgeschreven. Zijn je zegels 1 dag na winkelbezoek nog niet bijgeschreven? Ga dan even bij de winkel langs.
Bij je online bestelling worden je spaarzegels al minimaal 5 uur vóór de levering van jouw boodschappen bijgeschreven. Soms is er wat vertraging. Zijn je zegels niet bijgeschreven bij je online bestelling? Wacht dan maximaal 5 werkdagen. Zijn de zegels dan nog niet bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice. We staan klaar om het netjes met je op te lossen!
Ik heb actieproducten besteld op de juiste dag, maar ik krijg geen gratis bezorging. Wat nu?
Geen zorgen: dit soort fouten wordt vaak automatisch hersteld vóór de bezorging plaatsvindt. Wacht dus even af tot je bestelling is geleverd. Zijn er toch bezorgkosten berekend? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We kijken het meteen voor je na en zorgen dat het netjes wordt opgelost.
Ik wil mijn persoonlijke gegevens zoals mijn telefoonnummer wijzigen. Hoe doe ik dat?
Dat is heel eenvoudig! Log in op je Mijn Albert Heijn-profiel en pas je gegevens aan. Vergeet niet om ze op te slaan, dan staan je nieuwe gegevens meteen geregistreerd.
Wil je je adres veranderen maar heb je al een lopende bestelling? Neem dan even contact op met onze klantenservice, dan helpen we je verder.