Contact
Veelgestelde vragen over Contact
Hoe kom ik in contact met de klantenservice van Albert Heijn?
Wat zijn de contactgegevens van het Ahold Delhaize hoofdkantoor?
Het adres:
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam
Nederland
Het postadres:
Postbus 3000
1500 HA Zaandam
Nederland
Klantenservice:
Je kan ons bereiken via chat of telefonisch.
Je vindt de actuele openingstijden onderaan deze pagina.
Ons kantoor in België:
Albert Heijn België NV
Karel Oomsstraat 47K bus 2
2018 Antwerpen
België
Wat moet ik doen als de gratis bezorging niet wordt verwerkt?
Dat is natuurlijk balen, maar als je zeker weet dat je de juiste producten voor de juiste dag hebt besteld of de juiste actiecode hebt ingevoerd, dan is er bij ons ergens een foutje gemaakt.
Dit wordt vaak voor je bezorging alsnog hersteld, dus wacht de levering even af. Zijn er toch bezorgkosten berekend? Neem dan contact op met onze klantenservice, we lossen het graag voor je op.
Ik heb net een AH Bezorgbundel afgesloten, maar ik wil er toch vanaf zien. Kan dat?
Wanneer je het abonnement (de overeenkomst) ontbindt binnen de bedenktijd van 14 dagen, dan ben je wel voor de periode dat het abonnement heeft gelopen aan Albert Heijn een bedrag verschuldigd. Dit bedrag is evenredig aan de periode dat het abonnement heeft gelopen.
Wil je gebruik maken van je herroepingsrecht? Neem dan contact op met de klantenservice of stuur meteen een e-mail naar klantenservice@ah.be met een aangehecht en ingevuld formulier. Dit formulier wordt meegestuurd met de bevestigingse-mail van jouw bestelling en kan je ook hier downloaden.
Ik ben de e-mail met vouchers van kwijt. Wat moet ik doen?
Wat zijn de openinguren en contactgegevens van mijn Albert Heijn winkel?
Je kan de openingsuren en de contactgegevens van onze winkels hier vinden. De openingsuren zijn actueel en zijn tot twee weken van tevoren te bekijken. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld feestdagen.
Nieuwe winkel of heropening
Ben je benieuwd naar de opening van een nieuwe winkel of heropening na een verbouwing van jouw winkel? Hou dan de lokale media in de gaten. Daar wordt het altijd als eerste vermeld.
Wist je dat je via mijn profiel jouw favoriete winkel kan instellen. Zo zie je nog sneller tot hoe laat jouw winkel vandaag open is en hoe je ze kan bereiken.
Winkelassortiment
De ene winkel is groter dan de andere en we kijken constant naar welke producten binnen het grote aanbod passen in de beperkte ruimte van onze winkels. Niet alles komt of past in ons assortiment, maar onze collega’s in de winkel helpen je graag zoeken naar een alternatief.
Verschillende services in de winkel
Wil jij weten in welke winkel je een bepaalde service kunt vinden? Selecteer jouw gewenste service in de filter in de winkelzoeker en je ziet het meteen!
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Zoek via ‘Mijn bestellingen’ je bestelling op en klik op ‘annuleren’. Je ontvangt ook altijd nog een annuleringsbevestiging per e-mail van ons, zodat je zeker weet dat onze bezorger niet plotseling toch voor de deur staat!
Let op: Als je alleen je winkelmandje leegmaakt, is daarmee je bestelling niet geannuleerd.
Hoe annuleer ik een bestelling via de AH app?
Via de AH-app annuleren kan natuurlijk ook. Als je klikt op de bestelling en vervolgens rechtsboven op 'annuleer bestelling'.
Ik kan mijn bestelling niet annuleren
Als de optie 'annuleren' niet verschijnt betekent dit dat we je boodschappen al voor jou aan het klaarzetten zijn. Wil je dan alsnog annuleren via onze klantenservice? Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder. We vragen dan wel een verspillingsbijdrage van €25 voor de gemaakte kosten door de annulering van jouw bestelling.
Ik wil mijn persoonlijke gegevens zoals mijn telefoonnummer wijzigen. Hoe doe ik dat?
Je gegevens kan je wijzigen door in te loggen in je Mijn Albert Heijn-profiel. Heb je de gegevens aangepast? Sla ze op en je nieuwe gegevens staan geregistreerd.
Wil je je adresgegevens wijzigen, maar heb je een lopende bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb een klacht over mijn winkelbezoek. Hoe meld ik deze?
Klacht over een product
Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij het onthaal van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassticket.
Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als je het kasticket paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.
Klacht over de winkel
Jouw winkelbezoek moet prettig zijn en onze collega’s in de winkel doen daar alles aan om dit mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden, dan zijn we dankbaar als je ons hiervan op de hoogte wilt stellen, zodat we kunnen verbeteren.
Je kan twee dingen doen:
- Het snelste is als je meteen in de winkel vraagt naar de supermarktmanager, die lost het graag met je op. Heb je de komende tijd geen bezoek gepland, dan kun je ook telefonisch contact opnemen.
- Of gebruik een van onze klantenservicekanalen om te laten weten wat er beter kan en om welke winkel het gaat. Wij zorgen dan dat de supermarktmanager contact met jou opneemt.
Ik heb problemen met de app. Wat moet ik doen?
Ah, dat is niet hoe de AH app hoort te werken. Er zijn 3 dingen die je eerst zelf kan doen om het op te lossen.
- Update de app naar de laatste versie.
- Log één keer uit en weer in.
- Verwijder de app en installeer 'm opnieuw.
Heeft dit niet geholpen? Neem dan even contact op met onze klantenservice zodat we het probleem verder kunnen onderzoeken.