Garantie

Veelgestelde vragen over Garantie

Heb ik garantie op mijn servies?
Ja, er zit 2 jaar garantie op. Garantie wordt alleen verleend wanneer het product is gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing.

Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product staat vermeld. Mocht het servies na de looptijd van de spaaractie stuk gaan, dan kan je hier terecht.

Wat vond je van dit antwoord?


Wat voor garantie biedt Albert Heijn?

Bij Albert Heijn werken wij hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Neem het product mee naar de winkel en wij ruilen het om voor een nieuw artikel. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kasticket mee.

Heb je je boodschappen laten thuisleveren? Vul dan het klachtenformulier in, dan zorgen we ervoor dat je het geld terugkrijgt bij je volgende levering.

Uitzonderingen

Voor AH eigen merk non-food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van het kasticket, in de originele onbeschadigde verpakking.

CD's, DVD's, cadeaukaarten of games zonder seal kunnen niet geruild of vergoed worden.

Staatsloten, telefoonkaarten, prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken kunnen niet geruild of vergoed worden.

Onze kwaliteitsgarantie is een eigen extra aangeboden garantie en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Wat vond je van dit antwoord?


Wat voor houdbaarheid hebben online bestelde producten?

Ah.be biedt gemiddeld dezelfde houdbaarheid op versproducten als in de winkels. Omdat je niet zelf de verpakking kan kiezen, hanteren we de volgende spelregels:

  • Zuivel, voorverpakte charcuterie en brood- en toastsalades zijn bij aflevering minimaal 4 dagen houdbaar.
  • Overige versartikelen zoals vlees, verse charcuterie, gesneden groentjes, verse pizza's, maaltijdsalades, stoommaaltijden zijn bij aflevering minimaal 2 dagen houdbaar.
  • Uitzondering hierop is patisserie, dit is minimaal 1 dag houdbaar.
  • Mocht de houdbaarheid van een product toch afwijken van bovenstaande informatie, dan kan je dit terugvinden in de productomschrijving van het betreffende product.

Wat vond je van dit antwoord?


Ik wil een product uit mijn bestelling retourneren, kan dat?
Als je geleverde producten over hebt na bijvoorbeeld een feestje, dan kan je die binnen 14 dagen aan ons teruggeven. We kunnen dit komen ophalen. Maak hiervoor wel eerst een afspraak met onze klantenservice.

Het terugnemen van de producten is niet kostenloos. We brengen hiervoor €25 in rekening. Dit zijn de werkelijke kosten voor het ophalen en terugnemen van de producten (excl. servicekosten van €5).

Houd wel rekening met de volgende voorwaarden:
1. Producten moeten binnen 14 dagen na levering bij ons terug zijn.
2. We nemen geen aangebroken verpakkingen terug.
3. We nemen geen vers-, diepvriesproducten of tijdschriften terug.
4. Het retour geven kan alleen via een aparte ophaalorder
5. Het kan alleen als dit vooraf wordt afgesproken via onze klantenservice.

Wat vond je van dit antwoord?


Wat als de items voor Portugees servies uitverkocht zijn bij mijn Albert Heijn winkel?
Je kan een kijkje nemen in een nabijgelegen Albert Heijn winkel. We doen ons uiterste best om de voorraden dagelijks aan te vullen. Wacht niet tot het laatste moment met het inwisselen. We kunnen dan niet garanderen dat alle spaaritems nog voorradig zijn in jouw winkel.

Wat vond je van dit antwoord?


Er is schade veroorzaakt door een Albert Heijn bezorgauto of door de bezorger. Wat nu?

Sorry hiervoor, dit is natuurlijk het laatste wat je wilt. Vul ons schadeformulier in en dan zorgen wij ervoor dat je schademelding meteen wordt doorgegeven aan onze schadeafhandelaar. Deze zal naar aanleiding van het ingevulde formulier zo snel mogelijk contact met je opnemen om dit op te lossen.

Wat vond je van dit antwoord?


Kan ik ook met maaltijdcheques betalen in mijn Albert Heijn winkel?

Ja dat is zeker mogelijk ook bij de zelfscankassa's. Het is wel goed om te weten dat dit alleen in onze winkels kan, maar niet met online bestellingen die worden thuisgeleverd.

Wat vond je van dit antwoord?


Ik heb een werkgerelateerde vraag, waar kan ik deze stellen?

Een werkgerelateerde vraag kan je altijd aan je leidinggevende stellen. Komt die er ook niet uit, dan kan er een case in Questie aangemaakt worden. Via de klantenservice kunnen we je helaas niet helpen.

Wat vond je van dit antwoord?


Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?