Gemiste Bonuskorting melden
Veelgestelde vragen over ‘Garantie’
14 resultatenHeb ik garantie op mijn servies?
Ja, er zit 2 jaar garantie op. Garantie wordt alleen verleend wanneer het product is gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing.
Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product staat vermeld. Mocht het servies na de looptijd van de spaaractie stuk gaan, dan kan je hier terecht.
Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product staat vermeld. Mocht het servies na de looptijd van de spaaractie stuk gaan, dan kan je hier terecht.
Heb ik garantie op de producten van de Dagelijkse Kost spaaractie?
Het keukengerei van de Dagelijske Kost spaaractie hebben 2 jaar garantie vanuit de leverancier. Deze garantie wordt alleen verleend wanneer het product is gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing. Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product vermeld staat. Je kunt terecht bij de leverancier voor een nette afhandeling van de garantieprocedure via https://royalvankempenbegeer-cookware.zendesk.com/hc/nl
Wat voor garantie biedt Albert Heijn?
Bij Albert Heijn werken wij hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Neem het product mee naar de winkel en wij ruilen het om voor een nieuw artikel. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kasticket mee.
Heb je je boodschappen laten thuisleveren? Vul dan het klachtenformulier in, dan zorgen we ervoor dat je het geld terugkrijgt bij je volgende levering.
Uitzonderingen
Voor AH eigen merk non-food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van het kasticket, in de originele onbeschadigde verpakking.
CD's, DVD's, cadeaukaarten of games zonder seal kunnen niet geruild of vergoed worden.
Staatsloten, telefoonkaarten, prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken kunnen niet geruild of vergoed worden.
Onze kwaliteitsgarantie is een eigen extra aangeboden garantie en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Hoe weet ik zeker dat ik verse producten krijg?
We begrijpen dat je graag verse producten ontvangt, ook als je ze online bestelt en niet zelf kunt uitzoeken. Daarom zorgen onze medewerkers er zorgvuldig voor dat jouw boodschappen met aandacht worden geselecteerd.
Wil je weten hoe lang een versproduct houdbaar is na bezorging? Op de website en in de AH-app vind je bij elk versproduct een handig houdbaarheidsbalkje. Klik op het product, en je ziet meteen hoe lang je het na bezorging nog kunt gebruiken.
Voor brood werkt het iets anders: dat heeft geen ‘tenminste houdbaar tot’-datum, maar een productiedatum. Dat is de dag waarop het brood is gebakken.
Mocht je toch een product ontvangen dat niet aan onze versgarantie voldoet, laat het ons weten via het klachtenformulier. We lossen het graag voor je op.
Wil je weten hoe lang een versproduct houdbaar is na bezorging? Op de website en in de AH-app vind je bij elk versproduct een handig houdbaarheidsbalkje. Klik op het product, en je ziet meteen hoe lang je het na bezorging nog kunt gebruiken.
Voor brood werkt het iets anders: dat heeft geen ‘tenminste houdbaar tot’-datum, maar een productiedatum. Dat is de dag waarop het brood is gebakken.
Mocht je toch een product ontvangen dat niet aan onze versgarantie voldoet, laat het ons weten via het klachtenformulier. We lossen het graag voor je op.
Wat voor houdbaarheid hebben online bestelde producten?
Ah.be biedt gemiddeld dezelfde houdbaarheid op versproducten als in de winkels. Omdat je niet zelf de verpakking kan kiezen, hanteren we de volgende spelregels:
- Zuivel, voorverpakte charcuterie en brood- en toastsalades zijn bij aflevering minimaal 4 dagen houdbaar.
- Overige versartikelen zoals vlees, verse charcuterie, gesneden groentjes, verse pizza's, maaltijdsalades, stoommaaltijden zijn bij aflevering minimaal 2 dagen houdbaar.
- Uitzondering hierop is patisserie, dit is minimaal 1 dag houdbaar.
- Mocht de houdbaarheid van een product toch afwijken van bovenstaande informatie, dan kan je dit terugvinden in de productomschrijving van het betreffende product.
Kan ik producten die ik online besteld heb herroepen?
Je hebt het recht de bestelling te ontbinden binnen 14 dagen nadat deze bij je is geleverd of nadat je deze hebt afgehaald. Dit geldt niet voor verse producten, audio- en video-opnamen waarvan de verzegeling is verbroken, kranten en tijdschriften. De volledige lijst met uitzonderingen vind je in onze algemene voorwaarden Artikel 10 Uitsluiting herroepingsrecht .
Binnen de 14 dagen bedenktijd kan je het product hanteren of inspecteren voor zover dat nodig is om de aard, kenmerken en werking van het product vast te stellen, zoals je dat in een winkel zou kunnen doen. Als je meer hebt gedaan dan het voorgaande, kan Albert Heijn waardevermindering, oplopend tot 100%, van het product in rekening brengen. Je kunt hiervoor het ontbindingsformulier gebruiken die je vindt in de bevestigingsmail van je bestelling.
Wanneer je zelf je bestelling aan ons retourneert zorg er dan voor dat je je bestelling binnen 14 dagen na melding aan ons terugstuurt. De producten die je wilt retourneren, stuur je dan onbeschadigd en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking naar:
Albert Heijn Retour/Ontbinding
t.a.v. procesteamleider Operations
AH Online Homeshopcenter De Meern
Strijkviertel 31 A
3454 PJ De Meern
Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren voor verzending.
Wij storten het volledige aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terug. Dit is inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending als je gehele bestelling retour komt.
Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
Binnen de 14 dagen bedenktijd kan je het product hanteren of inspecteren voor zover dat nodig is om de aard, kenmerken en werking van het product vast te stellen, zoals je dat in een winkel zou kunnen doen. Als je meer hebt gedaan dan het voorgaande, kan Albert Heijn waardevermindering, oplopend tot 100%, van het product in rekening brengen. Je kunt hiervoor het ontbindingsformulier gebruiken die je vindt in de bevestigingsmail van je bestelling.
Wanneer je zelf je bestelling aan ons retourneert zorg er dan voor dat je je bestelling binnen 14 dagen na melding aan ons terugstuurt. De producten die je wilt retourneren, stuur je dan onbeschadigd en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking naar:
Albert Heijn Retour/Ontbinding
t.a.v. procesteamleider Operations
AH Online Homeshopcenter De Meern
Strijkviertel 31 A
3454 PJ De Meern
Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren voor verzending.
Wij storten het volledige aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terug. Dit is inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending als je gehele bestelling retour komt.
Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
Ik wil een product uit mijn bestelling retourneren, kan dat?
Als je geleverde producten over hebt na bijvoorbeeld een feestje, dan kan je die binnen 14 dagen aan ons teruggeven. We kunnen dit komen ophalen. Maak hiervoor wel eerst een afspraak met onze klantenservice.
Het terugnemen van de producten is niet kostenloos. We brengen hiervoor €25 in rekening. Dit zijn de werkelijke kosten voor het ophalen en terugnemen van de producten (excl. servicekosten van €5).
Houd wel rekening met de volgende voorwaarden:
1. Producten moeten binnen 14 dagen na levering bij ons terug zijn.
2. We nemen geen aangebroken verpakkingen terug.
3. We nemen geen vers-, diepvriesproducten of tijdschriften terug.
4. Het retour geven kan alleen via een aparte ophaalorder
5. Het kan alleen als dit vooraf wordt afgesproken via onze klantenservice.
Het terugnemen van de producten is niet kostenloos. We brengen hiervoor €25 in rekening. Dit zijn de werkelijke kosten voor het ophalen en terugnemen van de producten (excl. servicekosten van €5).
Houd wel rekening met de volgende voorwaarden:
1. Producten moeten binnen 14 dagen na levering bij ons terug zijn.
2. We nemen geen aangebroken verpakkingen terug.
3. We nemen geen vers-, diepvriesproducten of tijdschriften terug.
4. Het retour geven kan alleen via een aparte ophaalorder
5. Het kan alleen als dit vooraf wordt afgesproken via onze klantenservice.
Mijn Dagelijkse Kost-artikelen zijn niet goed of beschadigd. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We willen graag dat je geniet van jouw Dagelijkse Kost aankopen. Zolang de actie loopt, kun je terug naar de winkel om dit om te ruilen of je geld terug te krijgen. Vergeet dan niet je kassabon.
Ik mis een product, Bonuskorting of heb een (kwaliteits)klacht bij mijn levering, wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, daarom lossen we het graag snel en netjes voor je op. Vul ons klachtenformulier in en vertel ons wat er misging.
Wil je het aankoopbedrag terug? Geen probleem: dat verrekenen we automatisch met je volgende bestelling. Je ziet dit terug op de factuur onder het kopje ‘correctie vorige bestelling’.
Wil je het bedrag liever teruggestort krijgen op je bankrekening? Geen enkel probleem. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice, we regelen het graag. Je ontvangt het bedrag dan binnen 10 werkdagen op je rekening.
Er is schade veroorzaakt door een Albert Heijn bezorgauto of door de bezorger. Wat nu?
Onze excuses voor het ongemak – dit is uiteraard het laatste wat je wilt. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn.
- Is de schade veroorzaakt door een bezorgauto? Dan kan je dit schadeformulier invullen. Dit formulier wordt behandeld door myCASCO, dat de schade voor ons in behandeling neemt.
- Is de schade veroorzaakt door een product of de bezorger zelf? Vul dan dit schadeformulier in.
- Zijn er getuigen van de schade? Laat hen dan dit getuigenformulier invullen. Onze schadeafhandelaar zal naar aanleiding van de ingevulde formulieren zo snel mogelijk contact met je opnemen om dit op te lossen.