Bestelling wijzigen
Veelgestelde vragen over ‘Bestellen, wijzigen en annuleren’
49 resultatenHoe wijzig ik een bestelling of bezorgmoment via ah.be of de AH app?
Het wijzigen van een bestelling via ah.nl of de AH app hebben we heel gemakkelijk gemaakt. We begrijpen goed dat je tóch iets bent vergeten in je mandje te doen of dat het gekozen bezorgmoment tóch niet helemaal goed uitkomt. Hieronder leggen we het stapsgewijs voor je uit.
Bestelling of bezorgmoment wijzigen via ah.be:
Bestelling of bezorgmoment wijzigen via de AH app:
Goed om te weten: in je bevestigingsmail staat altijd aangegeven tot wanneer je nog kunt wijzigen. Is dit moment verstreken, dan kunnen jij én onze klantenservice helaas niets meer veranderen aan je bestelling. Maar niet getreurd, je kunt natuurlijk altijd weer een nieuwe bestelling plaatsen!
Bestelling of bezorgmoment wijzigen via ah.be:
- Klik op het poppetje rechts bovenin op de startpagina en ga naar 'Mijn bestellingen'.
- Klik op ‘Wijzig’.
- Verander je bestelling of je bezorgmoment.
- Rond je bestelling af en klik op ‘bevestig’.
- Et voilà! De wijzigingen zijn compleet.
Bestelling of bezorgmoment wijzigen via de AH app:
- Klik op het poppetje rechtsboven op de startpagina.
- Kies voor ‘Aankopen en bestellingen’ en vervolgens ‘Mijn bestellingen’.
- Klik op de bestelling die je wilt wijzigen.
- Voeg producten toe of wijzig het bezorgmoment via de 3 puntjes rechtsboven bij ‘Bestelling’.
- Rond je bestelling af en klik op bevestig.
- Et voilà! De wijzigingen zijn compleet.
Goed om te weten: in je bevestigingsmail staat altijd aangegeven tot wanneer je nog kunt wijzigen. Is dit moment verstreken, dan kunnen jij én onze klantenservice helaas niets meer veranderen aan je bestelling. Maar niet getreurd, je kunt natuurlijk altijd weer een nieuwe bestelling plaatsen!
Kan de bezorger eerder of later komen dan gepland?
Dit kan, maar wacht niet te lang. Als we al voor je aan de slag zijn, kan je het bezorgmoment niet meer aanpassen. Ook de klantenservice kan je daar helaas niet bij helpen. In je bevestigingsmail staat precies tot wanneer je iets aan je bestelling kan wijzigen. Wel zo makkelijk! Hieronder leggen we je stap voor stap uit hoe je het bezorgmoment wijzigt:
Via ah.be:
Via de AH app:
Via ah.be:
- Klik op het poppetje rechts bovenin op de startpagina en ga naar 'Mijn bestellingen'.
- Klik op ‘Wijzig’.
- Verander je bezorgmoment.
- Rond je bestelling af en klik op ‘bevestig’.
- Et voilà! De wijzigingen zijn compleet.
Via de AH app:
- Klik op het poppetje rechtsboven op de startpagina.
- Kies voor ‘Aankopen en bestellingen’ en vervolgens ‘Mijn bestellingen’.
- Klik op de bestelling die je wilt wijzigen.
- Wijzig het bezorgmoment via de 3 puntjes rechtsboven bij ‘Bestelling’.
- Rond je bestelling af en klik op bevestig.
Hoe annuleer ik een bestelling via ah.be of de AH app?
Wil je je bestelling annuleren via ah.be of de AH app? Dat regel je makkelijk zelf:
- Ga naar Mijn bestellingen.
- Zoek je bestelling op.
- Klik op ‘Annuleren’ – je ontvangt direct een bevestiging per e-mail. Zo weet je zeker dat onze bezorger niet onverwachts op de stoep staat.
Let op: alleen je winkelmandje leegmaken is niet genoeg. Dan blijft je bestelling namelijk gewoon staan.
Hoe werkt het wijzigen van een bestelling bij online betalen met Bancontact?
Het wijzigen van een bestelling bij online betalen via Bancontact kun je net zo vaak doen als je gewend bent. Voeg je producten toe, dan betaal je het verschil via Bancontact. Haal je producten van je boodschappenlijstje af, dan sotrten we dit na bezorging terug op de rekening waarmee je betaald hebt. Verlaag je het bestelbedrag bijvoorbeeld met €10 en lever je ook €10 statiegeld in van plooiboxen? Dan krijg je na bezorging dus €20 van ons terug.
Omdat de betaling nog door je bank verwerkt moet worden, staat dit meestal weer binnen 2 werkdagen op je rekening. Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact met de klantenservice op.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend geleverd of geannuleerd? Dan kan het zijn dat je de betaling maandag ontvangt.
Omdat de betaling nog door je bank verwerkt moet worden, staat dit meestal weer binnen 2 werkdagen op je rekening. Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact met de klantenservice op.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend geleverd of geannuleerd? Dan kan het zijn dat je de betaling maandag ontvangt.
Kan ik mijn bestelling eenmalig op een ander adres laten bezorgen?
Dat kan! Zolang het tijdelijke adres binnen ons bezorggebied ligt, kun je je boodschappen eenmalig ergens anders laten bezorgen. Handig als je bijvoorbeeld op een vakantieadres zit.
Volg hiervoor onderstaande stappen:
Goed om te weten: heb je al een bestelling staan op het verkeerde adres? Dan kun je het beste de bestelling annuleren en opnieuw plaatsen met behulp van bovenstaande stappen. Kun je de bestelling niet meer annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan zoeken we samen naar een oplossing!
Volg hiervoor onderstaande stappen:
- Ga naar ‘Online bestellen’.
- Log in met je AH-account.
- Klik op ‘Wijzig’ achter je huidige bezorgadres.
- Vul het tijdelijke adres in en klik op ‘Kies adres’.
- Kies een bezorgmoment voor op het nieuwe adres.
- Vul je winkelmandje en rond je bestelling af zoals je gewend bent.
Goed om te weten: heb je al een bestelling staan op het verkeerde adres? Dan kun je het beste de bestelling annuleren en opnieuw plaatsen met behulp van bovenstaande stappen. Kun je de bestelling niet meer annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan zoeken we samen naar een oplossing!
Hoe werkt het annuleren van een bestelling bij online betalen met Bancontact?
Als je een bestelling annuleert, storten we het betaalde bedrag terug op de rekening waarmee je betaald hebt. Meestal staat het geld binnen 2 werkdagen op je rekening. Dit kan per bank verschillen. Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan even contact op met onze klantenservice.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend geannuleerd? Dan kan het zijn dat je de betaling maandag ontvangt.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend geannuleerd? Dan kan het zijn dat je de betaling maandag ontvangt.
Hoe kan ik mijn adres wijzigen en wat te doen als mijn adres niet herkend wordt?
Dat doe je door je persoonlijke gegevens te wijzigen. Log in, vul je nieuwe gegevens in en vergeet niet om onderaan de pagina op 'opslaan' te klikken.
Heb je al een bestelling geplaatst op je oude adres en wijzig je daarna je adres? Dan zal de bestelling geannuleerd worden tenzij je in hetzelfde postcodenummer bent gebleven. Het kan ook zo zijn dat je bezorgmoment in je nieuwe postcodegebied geen optie is.
Maar geen zorgen, we bewaren je bestelling als eerdere bestelling. Kies een nieuw bezorgmoment, bekijk je geannuleerde bestelling en klik dan op 'zet alles op mijn lijst'. Je kan hem dus zonder moeite opnieuw plaatsen voor een bezorgmoment op je nieuwe adres.
Mijn bestelling is geannuleerd. Hoe krijg ik mijn boodschappenlijstje terug?
Vervelend dat je bestelling is geannuleerd! Gelukkig kun je je boodschappenlijstje eenvoudig verzetten naar een ander moment. Volg hiervoor deze stappen:
Goed om te weten: onze klantenservice kan de bestelling helaas niet voor je verplaatsen naar een ander moment. Maar met de stappen hierboven lukt het je in een paar klikken zelf!
- Open de laatste bevestigingsmail van je geannuleerde bestelling.
- Klik op de blauwe knop ‘Wijzig bestelling’.
- Klik rechtsboven op ‘Voeg alles toe’.
- Ga naar je winkelmandje, kies een nieuw bezorgmoment en rond je bestelling af.
Goed om te weten: onze klantenservice kan de bestelling helaas niet voor je verplaatsen naar een ander moment. Maar met de stappen hierboven lukt het je in een paar klikken zelf!
Kan ik mijn boodschappen tijdelijk op een ander adres laten bezorgen?
Ja dat kan! Wil je je boodschappen een keer laten bezorgen op een ander adres – bijvoorbeeld op je vakantieadres of bij familie? Geen probleem. We bezorgen in (bijna) heel Nederland. En mocht bezorgen niet mogelijk zijn, dan is er misschien wel een Pick Up Point bij jou in de buurt.
Zo regel je het eenvoudig:
Zo regel je het eenvoudig:
- Ga naar 'Online bestellen' en klik op 'Wijzig' achter je adres. Vul het adres in en ga verder met bestellen.
- Heb je een persoonlijk bezorgmoment? Ga naar ‘Nieuwe bestelling starten’ en klik op ‘Wijzig’ achter je adres. Vul het adres in en ga verder met bestellen.
Hoe kan ik mijn bestelling online betalen met Bancontact?
Om gebruik te maken van online betalen heb je de app van Payconiq of je bank nodig. Je kunt je bestelling zo vaak wijzigen als je wilt. Bij elke wijziging betaal je het verschil via een online betaling.
Wanneer je producten verwijdert uit je bestelling ontvang je na levering binnen 2 werkdagen het verschil terug op je rekening. Je factuur is direct na levering beschikbaar op het betalingsoverzicht van je levering. Je vindt de factuur van jouw bestelling(en) hier.
Wanneer je producten verwijdert uit je bestelling ontvang je na levering binnen 2 werkdagen het verschil terug op je rekening. Je factuur is direct na levering beschikbaar op het betalingsoverzicht van je levering. Je vindt de factuur van jouw bestelling(en) hier.