Betaling per domiciliëring aanvragen (zakelijk)
Veelgestelde vragen over ‘Betalen van je online bestelling’
49 resultatenHoe kan ik mijn online bestelling betalen?
Je kan jouw online bestelling betalen
1: fysiek aan de deur op het moment van thuislevering met debet bankkaart of;
2: online op het moment van het plaatsen van jouw bestelling met Bancontact.
Exclusief voor zakelijke klanten bestaat ook de mogelijkheid voor betalen per factuur of per domiciëlering.
Hoe kan ik mijn bestelling online betalen met Bancontact?
Om gebruik te maken van online betalen heb je de app van Payconiq of je bank nodig. Je kunt je bestelling zo vaak wijzigen als je wilt. Bij elke wijziging betaal je het verschil via een online betaling.
Wanneer je producten verwijdert uit je bestelling ontvang je na levering binnen 2 werkdagen het verschil terug op je rekening. Je factuur is direct na levering beschikbaar op het betalingsoverzicht van je levering. Je vindt de factuur van jouw bestelling(en) hier.
Wanneer je producten verwijdert uit je bestelling ontvang je na levering binnen 2 werkdagen het verschil terug op je rekening. Je factuur is direct na levering beschikbaar op het betalingsoverzicht van je levering. Je vindt de factuur van jouw bestelling(en) hier.
Kan ik mijn online bestelling ook met maaltijdcheques of consumptiecheques betalen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Online bestellingen kunnen uitsluitend met Bancontact of Payconiq worden betaald. Betalen met (elektronische) maaltijdcheques, consumptiecheques, creditcard of bijvoorbeeld via PayPal is op dit moment niet mogelijk.
Ik wil mijn bestelling online betalen met een andere bank. Kan dat?
Ja, dat kan. Je kunt altijd kiezen voor een andere bank tijdens het afronden van je bestelling. Ook als je een bestelling al betaald hebt met Payconic, kun je bij een wijziging kiezen voor een andere bank. Je kunt dit doen met het potloodje naast de bank die je wilt wijzigen.
Hoe bestel ik boodschappen via de AH app?
Je boodschappen bestellen via de AH app is eenvoudig, snel en waar voor je geld. Bekijk hier alle voordelen van online bestellen.
Benieuwd hoe online bestellen via de AH app werkt? We leggen het voor je uit:
Kom je er toch niet helemaal uit? Geen probleem! Onze klantenservice staat voor je klaar om je te helpen.
Benieuwd hoe online bestellen via de AH app werkt? We leggen het voor je uit:
- Om boodschappen te bestellen heb je een AH profiel nodig. Heb je die nog niet? Maak er dan hier een aan.
- Log vervolgens in en ga naar ‘Mijn lijst’ onderaan de pagina.
- Kies linksboven bij het winkelicoontje en het auto-icoontje voor ‘Online bestellen’.
- Klik op ‘Kies je bestelmoment’ en vervolgens ‘Nieuwe bestelling starten’.
- Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
- Je kan nu bestellen. Zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je bestelling.
- Klaar met boodschappen doen én is het bestelbedrag hoger dan €50? Kies dan voor ‘Rond je bestelling af’.
- In het scherm ‘Maak compleet’ zie je producten die niet in je mandje zitten, maar je wel vaak koopt. Niets vergeten? Klik dan op ‘Volgende’.
- Kies je betaalmethode en klik op ‘Bestellen en betalen’ of ‘Bestel en betaal aan de deur’ (dit is afhankelijk van de gekozen betaalmethode).
- Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daarin staat welke boodschappen je hebt besteld en tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.
Kom je er toch niet helemaal uit? Geen probleem! Onze klantenservice staat voor je klaar om je te helpen.
Hoe bestel ik boodschappen via ah.be?
Je boodschappen bestellen via ah.be is eenvoudig, snel en waar voor je geld. Bekijk hier alle voordelen van online bestellen.
Benieuwd hoe online bestellen via ah.nl werkt? We leggen het voor je uit:
- Om boodschappen te bestellen heb je een AH profiel nodig. Heb je die nog niet? Maak er dan hier een aan.
- Log vervolgens in en klik rechtsboven op 'Online bestellen'.
- Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
- Je kan nu bestellen. Zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je bestelling.
- Klaar met boodschappen doen en is het bestelbedrag hoger dan €50? Klik dan op het autootje rechtsboven en controleer je bestelling.
- Klopt het bezorgmoment, het adres en je boodschappenlijstje? Klik dan op ‘Afronden'.
- In het scherm ‘Maak je bestelling compleet’ zie je producten die niet in je mandje zitten, maar je wel vaak koopt. Niets vergeten? Klik dan rechtsboven op ‘Volgende’.
- Kies je betaalmethode en klik op ‘Bestellen en betalen’ of ‘Bestel en betaal aan de deur’ (dit is afhankelijk van de gekozen betaalmethode).
- Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daarin staat welke boodschappen je hebt besteld en tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.
Kom je er toch niet helemaal uit? Geen probleem! Onze klantenservice staat voor je klaar om je te helpen.
Hoe werkt het wijzigen van een bestelling bij online betalen met Bancontact?
Het wijzigen van een bestelling bij online betalen via Bancontact kun je net zo vaak doen als je gewend bent. Voeg je producten toe, dan betaal je het verschil via Bancontact. Haal je producten van je boodschappenlijstje af, dan sotrten we dit na bezorging terug op de rekening waarmee je betaald hebt. Verlaag je het bestelbedrag bijvoorbeeld met €10 en lever je ook €10 statiegeld in van plooiboxen? Dan krijg je na bezorging dus €20 van ons terug.
Omdat de betaling nog door je bank verwerkt moet worden, staat dit meestal weer binnen 2 werkdagen op je rekening. Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact met de klantenservice op.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend geleverd of geannuleerd? Dan kan het zijn dat je de betaling maandag ontvangt.
Omdat de betaling nog door je bank verwerkt moet worden, staat dit meestal weer binnen 2 werkdagen op je rekening. Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact met de klantenservice op.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend geleverd of geannuleerd? Dan kan het zijn dat je de betaling maandag ontvangt.
Ik kan mijn bestelling niet online betalen, wat nu?
Kan je niet direct vooraf betalen via Bancontact? Geen probleem! Je kan ook betalen met je bankkaart bij de bezorger als hij of zij jouw boodschappen komt leveren.
Ik zie meerdere afschrijvingen in mijn bank app. Hoe kan ik dit overzichtelijker inzien?
Ken je het betalingsoverzicht al? Hier kun je op elk moment zien wat je betaald hebt voor je bestelling. Als je verschillende betalingen hebt gedaan voor één bestelling vind je ze hier allemaal terug. Na bezorging tonen we in het betalingsoverzicht direct het bedrag dat je van ons terugkrijgt. Hiervan krijg je vanzelf een berichtje als je pushnotificaties aan hebt staan, lekker makkelijk! Je vindt het betalingsoverzicht door naar ‘Mijn bestellingen’ te gaan, de juiste bestelling te kiezen en vervolgens op ‘Betalingsoverzicht’ te drukken.
Wil je weten welke afschrijvingen bij welke bestellingen horen? Als je de betaling aanklikt in je bankapp, zie je in de omschrijving ‘Albert Heijn’ staan gevolgd door een 9-cijferig nummer. Dit is het bestelnummer dat je ook terug kunt vinden op de volgende plaatsen:
- In de app en op de website bij ‘Mijn bestellingen'
- In de bevestigingsmail die je ontvangt na bestellen
- Op de pakbon die je ontvangt als je boodschappen zijn ingepakt.
Hoe krijg ik het statiegeld van de plooiboxen van mijn bestelling terug als ik online betaal met Bancontact?
Heel makkelijk, bij levering verrekent de bezorger eventueel statiegeld van plooiboxen en gewichtsartikelen. Het verschil met de online betaling storten we na levering terug op de rekening waarmee je betaald hebt. Omdat de betaling nog door je bank verwerkt moet worden, staat dit in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen op je rekening. Dit kan per bank verschillen.
Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact op met ons. Dan kijken we graag voor je na wat er mis is gegaan.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend afgeleverd? Dan kan het zijn dat je de betaling pas maandag ontvangt.
Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact op met ons. Dan kijken we graag voor je na wat er mis is gegaan.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend afgeleverd? Dan kan het zijn dat je de betaling pas maandag ontvangt.