Veelgestelde vragen over ‘AH Bezorgbundel’
50 resultatenWat is de AH Bezorgbundel en wat zijn de voordelen?
- Bestel zo vaak je wilt zonder leveringskosten (het minimum bestelbedrag is €60.00)
- Al voordeliger vanaf 2 bestellingen per maand
- Je favoriete bezorgmoment voor jou gereserveerd
- Bespaar €24.00 extra met een jaarabonnement
De AH Bezorgbundel is een abonnement van 1 of 12 maanden, waarmee je zo vaak als je maar wil boodschappen kan laten thuisleveren vanaf maandagochtend tot en met zaterdag.
Je betaalt hiervoor een vast laag bedrag, al vanaf €9.99 per maand. De bundel is er alleen voor particulieren en geldt in ons hele bezorggebied. Je betaalt verder geen bezorgkosten of andere kosten.
Ook kies je eenvoudig een Vast Bezorgmoment. Vanaf 2 leveringen per maand ben je al voordeliger uit met de Bezorgbundel dan wanneer je losse bestelling plaatst.
Bekijk hier alle voordelen van de Bezorgbundel en sluit er meteen één af!
Wat is de AH Bezorgbundel Daldagen?
Wil je voordelig je boodschappen laten bezorgen? Met de AH Bezorgbundel Daldagen kies je voor slimme bezorgmomenten waarop je minder betaalt voor het thuisbezorgen van je boodschappen. Deze bundel is geldig op rustige dagen: woensdag, donderdag en/of zaterdag.
Door te bestellen op deze dalmomenten, profiteer je van lagere bezorgkosten én maak je efficiënt gebruik van de bezorgservice van Albert Heijn. Ideaal als je regelmatig online boodschappen doet.
Goed om te weten: in sommige regio’s bezorgen we niet op alle drie de dagen. Maar er is altijd minstens één bezorgdag per week beschikbaar. Tijdens het afsluiten van je bundel zie je meteen welke dagen voor jouw adres beschikbaar zijn. Ook bij het bestellen tonen we duidelijk de beschikbare opties.
Met de AH Bezorgbundel Daldagen combineer je gemak, voordeel en duurzaamheid. Zo haal je méér uit je boodschappen, voor minder.
Hoe kan ik een Bezorgbundel aanschaffen?
- Maak een AH-account aan (als je die nog niet hebt) en zorg dat je Bonuskaart is gekoppeld.
- Ga naar onze Bezorgbundel-pagina en kies de bundel die het beste bij jou past.
- Klik op ‘Bestellen’ en reken af via Bancontact.
De kosten van je bundel worden via automatische incasso (domiciliëring) afgeschreven van een particuliere bankrekening. Dit gebeurt in één keer, voor de volledige looptijd van de bundel, dus niet per maand. De incasso vindt plaats binnen twee weken na het geven van de machtiging.
Belangrijk om te weten: heb je een Bezorgbundel aangeschaft? Dan kun je je AH-account pas opzeggen zodra de bundel is stopgezet.
Hoe kan ik mijn AH Bezorgbundel en de looptijd wijzigen?
Zodra je een wijziging doorvoert, start je nieuwe Bezorgbundel meteen. Het bedrag dat je nog over had van je vorige bundel wordt automatisch verrekend. Heb je recht op geld terug, dan storten we het op je rekening. Moet je bijbetalen, dan incasseren we het verschil.
Looptijd aanpassen
- Je kunt altijd overstappen naar een langere looptijd, bijvoorbeeld van 1 maand naar 12 maanden.
- Wil je overstappen naar een kortere looptijd? Dat kan alleen binnen 14 dagen na aankoop van je bundel of tijdens je Proefmaand.
Je Vaste Bezorgmoment blijft gewoon behouden, ook als je je bundel aanpast.
Soort bundel wijzigen
- Heb je een Bezorgbundel Daldagen? Dan kun je upgraden naar de Bezorgbundel Alle momenten.
- Andersom, dus downgraden van Alle momenten naar Daldagen, is helaas niet mogelijk.
Zo houd je altijd grip op je bezorgvoorkeuren, flexibel en zonder gedoe.
Wat is een Vast Bezorgmoment en hoe stel ik dit in?
Je Vaste Bezorgmoment gaat in zodra er een beschikbaar tijdslot is. Vaak is dat binnen twee weken. De exacte ingangsdatum zie je direct bij het kiezen van je moment.
Ook tijdens je Proefmaand kun je een Vast Bezorgmoment instellen.
Zo stel je het in:
- Ga naar ah.be/bezorgbundel en log in met je AH-account.
- Klik aan de linkerkant op ‘Bestel jouw moment’.
- Kies de dag en het tijdstip waarop je je boodschappen wekelijks wilt laten bezorgen.
- Bevestig je keuze. Je ontvangt daarna een e-mail met een overzicht van je vaste moment.
Goed om te weten:
Je kunt per bundel één Vast Bezorgmoment per week instellen. Wil je op een ander moment een extra bestelling doen? Dan kun je natuurlijk altijd een losse bezorging plannen, zonder extra kosten.
Zo weet je precies waar je aan toe bent!
Wanneer gaat de AH Bezorgbundel in?
Goed om te weten:
Heb je al een bestelling geplaatst voordat je de Bezorgbundel koopt? Dan geldt de bundel daar nog niet automatisch voor.
Ben je er op tijd bij, dan kun je die bestelling vaak nog aanpassen. Wijzig je bestelling en bevestig deze opnieuw. Je ziet dan direct dat de bezorgkosten vervallen als de bundel op dat moment geldig is.
Is je bestelling al niet meer aanpasbaar? Dan gaat de Bezorgbundel gewoon in bij je volgende bestelling binnen de looptijd.
Wat kost het bezorgen van mijn boodschappen?
Onze bezorgkosten starten al vanaf €4.95 met een maximum van €6.95, afhankelijk van het gekozen bezorgmoment. Check bij het kiezen van het bezorgmoment welke kosten gelden.
Handige tip: Houd onze acties op ah.be in de gaten. Iedere week zijn er mooie deals met gratis bezorging! Ook voor zakelijke klanten. En wist je dit al? Met een Bezorgbundel betaal je helemaal géén servicekosten meer. Bekijk hier de voordelen van een Bezorgbundel.
Goed om te weten dat we je ongekoelde producten leveren in een plooibox. Je betaalt €5.00 per box aan statiegeld en deze kan je gewoon weer de volgende keer mee teruggeven aan de bezorger. De meeste gekoelde producten vervoeren we in een plastic tas. Zijn er tassen nodig bij jouw bestelling, dan vind je een vast bedrag van €0.35 (ongeacht het aantal) terug op je factuur onder het kopje 'plastic verpakkingsmateriaal'. Dit bedrag ontvang je retour als je de plastic tas(sen) bij een volgende bestelling weer bij de bezorger inlevert. Zo dragen we samen bij aan een duurzamere wereld!
Hoe ver vooruit kan ik een bestelling plaatsen?
- Met Bezorgbundel kun je tot 3 weken vooruit je bezorgmoment kiezen.
- Zonder Bezorgbundel kun je maximaal 2 weken vooruit bestellen.
Benieuwd naar de vele voordelen van de Bezorgbundel? Hier vind je alle informatie.
Wat is de opzegtermijn en hoe stop ik mijn AH Bezorgbundel?
Wil je jouw AH Bezorgbundel opzeggen? Dit is wat je moet weten over de opzegtermijn en het stopzetten van je abonnement.
Opzegtermijn AH Bezorgbundel
Tijdens de gekozen looptijd van je abonnement (Maandabonnement of Jaarabonnement) kun je niet tussentijds opzeggen. Na afloop van die periode wordt je bundel automatisch verlengd voor onbepaalde tijd.
Wil je voorkomen dat je abonnement automatisch wordt verlengd? Zorg er dan op tijd voor dat je je Bezorgbundel opzegt.
Zo zeg je je AH Bezorgbundel op:
- Ga naar jouw persoonlijke Bezorgbundelpagina en klik op ‘Bezorgbundel opzeggen’.
- Of open de AH app, tik rechtsboven op het poppetje, scroll naar Bezorgbundel, kies ‘Wijzig mijn Bezorgbundel’ en klik op ‘Bezorgbundel stopzetten’.
Wat als je bundel al verlengd is?
- Je kunt kiezen om je bundel met een maand opzegtermijn stop te zetten, of
- Je bundel per einde van de looptijd opzeggen.
- Zit je in de laatste maand van je verlengde bundel? Dan kan je alleen nog per einde looptijd opzeggen.
Na het opzeggen ontvang je eventuele restitutie binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Heb je het bedrag na 5 werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we het voor je kunnen uitzoeken.
Let op: het terugboeken van de afschrijving betekent niet dat je abonnement automatisch wordt opgezegd. Zorg er dus altijd voor dat je de Bezorgbundel via de juiste weg opzegt.
De betaling voor mijn Bezorgbundel is mislukt. Wat nu?
Je kunt de Bezorgbundel opnieuw bestellen zodra we van je bank een terugkoppeling hebben ontvangen. Dit duurt meestal enkele uren, maar houd er rekening mee dat het soms tot 24 uur kan duren, afhankelijk van je bank.
Zodra je opnieuw kunt bestellen, zie je dat vanzelf terug op je persoonlijke Bezorgbundelpagina of in de AH app.
Daarna kun je gewoon weer profiteren van het gemak van bestellen met de AH Bezorgbundel.