Zoek een winkel
Veelgestelde vragen over ‘Pinksteren’
17 resultatenWat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
De actuele openingstijden en de contactgegevens van onze winkels vind je op ah.be/winkels. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld (lokale) feestdagen, zoals Goede vrijdag, Pasen, Dag van de Arbeid, Onze Lieve Heer Hemelvaart, Pinksteren, Nationale Feestdag, Onze Lieve Vrouw Hemelvaart, Allerheiligen, Wapenstilstand 1918, Koningsdag, Kerstmis en Oud en Nieuw.
Hoe krijg ik het statiegeld van de plooiboxen van mijn bestelling terug als ik online betaal met Bancontact?
Heel makkelijk, bij levering verrekent de bezorger eventueel statiegeld van plooiboxen en gewichtsartikelen. Het verschil met de online betaling storten we na levering terug op de rekening waarmee je betaald hebt. Omdat de betaling nog door je bank verwerkt moet worden, staat dit in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen op je rekening. Dit kan per bank verschillen.
Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact op met ons. Dan kijken we graag voor je na wat er mis is gegaan.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend afgeleverd? Dan kan het zijn dat je de betaling pas maandag ontvangt.
Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact op met ons. Dan kijken we graag voor je na wat er mis is gegaan.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend afgeleverd? Dan kan het zijn dat je de betaling pas maandag ontvangt.
Hoe werken de Bonusaanbiedingen?
Je kan gebruik maken van de Bonusaanbiedingen door je (geactiveerde) Bonuskaart te laten scannen.
Bij een promotie zoals 2=1 of 3=2, betaal je een percentage korting op het totaalbedrag. Zo krijg je 50% korting op het totaalbedrag bij een 2=1 actie en 33,3% bij een 3=2 actie.
In de Bonusfolder en op onze website staan prijsvoorbeelden van artikelen die in de aanbieding zijn. Andere varianten kunnen een hogere verkoopprijs hebben, waardoor de promoprijs ook hoger uitvalt.
Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
- Deze actie is inmiddels voorbij.
- Van 30 september 2024 tot en met 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10* zowel online als in de winkel 1 servieszegel.
- Verzilveren van volle spaarkaarten voor een voucher kon tot en met 2 februari 2025.
*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.
Waar kan ik lege plooiboxen inleveren?
Lege plooiboxen kun je gewoon meegeven aan de bezorger bij je volgende bestelling. Let er wel op dat je de plooiboxen niet direct uitpakt, want onze bezorgers willen iedereen zo snel mogelijk helpen. De plooiboxen nemen we graag de volgende keer weer mee.
Wanneer loopt de spaaractie voor Dagelijkse Kost kookgerei?
De spaaractie sparen voor Dagelijkse Kost kookgerei loopt vanaf maandag 3 maart tot en met zondag 15 juni 2025. Volle spaarkaarten kun je inleveren tot en met zondag 22 juni 2025.
Hoe activeer ik de Mijn Bonus Box promoties?
- Ga naar Mijn Bonus Box op de homepagina.
- Klik op 'activeer' in het blokje van het product dat je graag met korting wil kopen.
- Je kan maximaal 5 promoties activeren per week.
- Lukt het activeren niet? Start dan de app opnieuw op.
- Let op: een geactiveerde promotie kun je dit niet meer ongedaan maken.
Goed om te weten: Je bepaalt zelf wanneer je jouw promoties activeert, dit kan zelfs nog in de winkel voor het afrekenen. Als je online bestelt kan je activeren totdat je jouw bestelling nog kan wijzigen (uiterlijk 1 dag voor levering).
Looptijd van de promoties
Je ontvangt de Bonus Box op vrijdag en de promoties gaan in vanaf de maandag erop. Het is dus hetzelfde ritme als de reguliere Bonus.
Wil je jouw Bonus Box promoties gebruiken bij je online bestelling? De promotie moet dan geldig zijn op het moment van leveren, net zoals bij alle andere Bonusaanbiedingen.
Van welk materiaal is het Portugees servies gemaakt?
Het servies is gemaakt van keramiek.
Een product heeft een icoon voor glutenvrij, maar er zit tarwe in. Hoe zit dat?
Dit kan voorkomen bij 'AH Vrij van Gluten' producten. Daar zit glutenvrije tarwe in. Dit is tarwe, waar de gluten uit zijn verwijderd.
Ik heb een reservering gedaan voor het Portugees servies. Wanneer kan ik deze ophalen in de winkel?
De exacte status van je bestelling vind je terug onder het kopje 'mijn bestelling' op de reserveersite als je bent ingelogd. Op dit moment is de geschatte levertermijn juni 2025. Dit is onder voorbehoud en kan nog wijzigen. Zodra je bestelling overgaat naar een andere status, ontvang je hierover ook een mail. Dus ook wanneer je reservering klaar ligt in jouw Albert Heijn-winkel!